De la un cadavru din clasa I la un câine cu permis de îmbarcare: totul se poate întâmpla în singurul mijloc de transport în care clientul plătește pentru a primi ordine

„Timpul zboară pe avioane”. Când Woody Allen a făcut acest joc de cuvinte, nu avea cadavre în clasa întâi, pasagerii care își scoteau pantofii răspândind o anumită duhoare prin avion sau aterizări forțate în mijlocul Atlanticului, toate acestea fiind dezavantaje cu abilitatea virtuoasă de a încetini timpul de zbor jos.

oameni

Urcarea într-un avion a trecut de la a fi o acțiune rezervată pentru câțiva privilegiați la a deveni un mijloc de transport potrivit pentru toate bugetele. Acest lucru îl datorăm companiilor low-cost. Aceste companii, care au apărut la sfârșitul anilor 1990, s-au dedicat reducerii dimensiunilor scaunelor și a limitei de greutate pentru bagaje, dar în schimb au democratizat ceva la fel de poetic ca zborul. Astăzi luarea zborurilor este la ordinea zilei și anecdotele a ceea ce se întâmplă în aer se înalță.

Flirtul cu membrii echipajului sau cu alți pasageri a devenit un hobby la fel de licit ca și ascultarea muzicii, vorbirea cu un partener, vizionarea de filme sau dormitul. Dar a găsi pe cineva dedicat artei flirtului nu este singurul lucru pe care îl poți găsi în zbor. Douăzeci de persoane mărturisesc către ICON momentele cele mai amuzante, mai ciudate, emoționale sau neplăcute pe care le-au trăit în aer.

Chiar nu vrei să cobori din avion?

Văzută într-un zbor Philadelphia-Madrid de Silvia, o jurnalistă de 28 de ani ani: „Cel mai suprarealist zbor din viața mea a fost un zbor de noapte pe care l-am făcut acum câțiva ani de la Philadelphia la Madrid. Pentru început, eram mai puțin de zece pasageri care se aflau în avion, în plus față de echipaj. imediat ce ne-am urcat la bord, o Odată așezate pe locurile noastre, una dintre stewardese a spus prin sistemul de sonorizare că, dacă există pasageri care doresc să părăsească avionul, vă rugăm să faceți acest lucru în acel moment, ca și cum ar fi o nuntă unde oamenii aveau ceva de obiectat sau o scenă din Destin în loc de un zbor transatlantic. Odată ce s-a asigurat că nimeni nu vrea să coboare, avionul a decolat și, fiindcă eram patru, însoțitorii de zbor au închis partea din față a avionul pentru a merge la culcare. Pentru a agrava lucrurile, am ajuns la Madrid. Cu câteva minute înainte de program, în jurul orei cinci dimineața, iar cei însărcinați cu punerea rampelor pentru a ieși din avion nu veniseră încă la muncă, așa că a trebuit să așteptăm o oră înăuntru fiind deja la pământ ".

Aterizare forțată cu o fată Almodóvar

Văzut într-un zbor Madrid-Mexic de Pablo, un fotograf în vârstă de 39 de ani: „Am avut o aterizare de urgență în Mexic. O actriță faimoasă care a lucrat cu Almodóvar călătorea și ea în avion (era în afaceri, noi nu eram), iar avionul a avut o întrerupere a curentului general și am aterizat în regim de urgență în Azore . într-adevăr rău. Oamenii cu atacuri de anxietate, o vrajă de leșin ... Dar când am aterizat, am devenit cei mai buni prieteni ai actriței pentru că ne aveau mii de ore la aeroport și am cunoscut reprezentantul lor, care ne-a dat toate lexatinele ".

Paparazzi care îți fac poze în timp ce dormi

Văzut într-un zbor Barcelona-Paris de Gonzalo, un scriitor în vârstă de 37 de ani: "Deși a fost un zbor scurt, am fost pregătit cu masca mea de desene animate (nu, nu spune prea multe despre maturitatea mea) gata să trag un pui de somn. Cu toate acestea, doamna de lângă mine trebuie să fi găsit masca mea foarte amuzantă și a început să fă-mi fotografii fără niciun fel de discreție. Când mi-am dat seama ce se întâmplă, l-am rugat într-o manieră bună să șteargă fotografiile și să nu mă mai ia. El m-a ignorat și până la urmă a trebuit să fiu de pază și fără mască restul zborului, astfel încât femeia să-mi respecte dorințele de intimitate ".

O doamnă care doarme pe umărul altcuiva

Văzut într-un zbor Madrid-Atena de Jorge, o asistentă medicală în vârstă de 34 de ani: „Când stăteam cinci minute pe scaune, avionul nici măcar nu decolase, femeia care stătea lângă mine, pe care nu o cunoșteam deloc, a decis să adoarmă sprijinindu-și capul pe umărul meu și a rămas așa până când am aterizat în acel moment, doamna și-a ridicat fața de pe corpul meu și, fără să-mi vorbească sau să mă privească, și-a luat lucrurile - un rucsac și o mască de ochi pe care nu trebuia să le poarte - și lăsată de picioare ".

David Guetta DJ în avion

Văzut într-un zbor Paris-Ibiza de Iñigo, un jurnalist în vârstă de 46 de ani: „A trebuit să zbor în 2009 între Paris și Ibiza într-un zbor în care un DJ francez semi-necunoscut își va prezenta noul album. Era atât de neglijent încât, când au mers să plaseze difuzoarele într-un rând de scaune, teoretic gratuit, au descoperit că acolo stătea un cuplu francez de aproximativ 55 de ani. Deși avionul era teoretic rezervat presei și fanilor, cineva uitase să îl scoată de pe site-ul companiei aeriene, iar pasagerii normali cumpăraseră bilete. Criza a fost rezolvată mai mult rău decât bine și dintr-o dată a apărut protagonistul, David Guetta, apoi un nimeni. Îi pregătiseră o masă pe hol și el tocmai și-a pus albumul, One love, și a jucat în timpul zborului. fără suflet și absurd că nimeni dintre cei care au fost acolo aș fi pariat că piese precum Sexy bitch sau When love take over, pe care le-am auzit acolo pentru prima dată, l-ar face pe David Guetta cel mai faimos DJ din lume câteva luni mai târziu ".

Un câine cu scaun propriu

Văzut pe un zbor Roma-Madrid de Mario, un om de afaceri în vârstă de 35 de ani: „Mi-a atras atenția faptul că, într-un zbor Roma-Madrid, un cuplu în vârstă avea un câine în cabină. Aveau chiar și propriul lor scaun. Femeia stătea pe scaunul A, soțul în C și câinele, în interiorul purtătorului său, în B, chiar în mijlocul celor doi. De îndată ce avionul a decolat, l-au scos și i-au pus un fel de scutec pentru a nu se pata. S-au jucat cu el, dându-i apă și mâncare, pe tot parcursul Chiar înainte de a decola, un steward s-a apropiat și cu fața bolnavă i-a întrebat ce fac cu un câine în cabină. Omul a răspuns că este o „porte emozionale” (sau ceva similar în italiană). doctorul i-l prescrisese. În purtător avea ceva de genul „emozionale” sau „emozion” pictate cu litere mari și albe.

Blocat în baia avionului

Văzută pe un zbor Madrid-Buenos Aires de María, o asistentă medicală în vârstă de 46 de ani: "În mijlocul unui zbor către Buenos Aires, a început să izbucnească o agitație în fața uneia dintre toaletele avionului. Un băiat de cinci ani care nu se oprea din plâns a fost închis. Nici părinții săi, nici membrii echipajului au reușit să deschidă ușa. ușa. A ieșit la pasager să vadă ce se întâmplă. Între timp, în mijlocul haosului, băiatul plângea din ce în ce mai tare. La final a apărut o stewardesă cu o cutie de instrumente. iar printre mai mulți au reușit să demonteze ușa. Când băiatul pe care l-a plecat, întregul avion a izbucnit într-o aplauză epică. Copilul încă plângea, dar de data aceasta ușurat, în brațele mamei sale ".

Un cadavru din clasa întâi

Văzut într-un zbor New York-Madrid de Irene, producător audiovizual în vârstă de 27 de ani: "A fost un zbor de noapte și aproape toată lumea dormea. Aproximativ la jumătatea călătoriei m-am trezit și am văzut o mulțime de agitație pe scaunele din fața mea. O mulțime de însoțitori de zbor și alți pasageri se îndreptau spre locul unui alt pasager., care părea să fie în mod clar bolnav. În acel moment, văzând că situația era sub control, nu i-am acordat mai multă importanță și m-am întors la culcare. Dar când m-am trezit, pasagerul bolnav nu mai era pe locul său. După un în timp ce am descoperit că l-au trecut la clasa întâi fără să dea mai multe explicații. Când am aterizat în Barajas nu ne-au lăsat să coborâm din avion și a trebuit să așteptăm mai mult de 40 de minute pentru sosirea medicilor. Omul murise în timpul zborul și a trebuit să fie certificat de un medic înainte ca restul pasagerilor să poată părăsi avionul "

Ce naiba este mirosul acela

Văzut pe un zbor Madrid-Dublin de Rubén, un avocat în vârstă de 31 de ani: "Omul care stătea lângă mine a decis să-și dea jos pantofii și să se simtă confortabil să facă un pui de somn imediat ce avionul a decolat. Mirosul a fost atât de neplăcut încât nu am putut să mă așez. M-am dus la toaletă și am mers până când cineva cu mai multă valoare că m-am plâns de miros. Cel mai puternic lucru este că persoana care s-a plâns stătea la trei rânduri în spatele omului în cauză, așa că vă puteți imagina ce miros pe care i l-au dat picioarele ... Când m-am întors la scaun, domnul El se trezise deja și l-am găsit ridicându-și degetele de la picioare și tăindu-i unghiile de la picioare. În pragul vărsăturilor, i-am cerut să meargă la baie dacă intenționează să continue să se încurce cu picioarele sale mirositoare. la final s-a ridicat într-un mod rău, dar linia noastră a continuat să miroasă a brânză Roquefort până când am aterizat ".

Pasagerul speriat

Văzută pe un zbor Moscova-Madrid de Maria, șomeră de 28 de ani: „Fata care stătea lângă mine, o străină completă, a început să plângă inconsolabil tocmai în momentul în care avionul prindea impuls pentru a decola și, fără să întrebe, m-a apucat de mână atât de strâns, încât părea că vrea să o strângă ca o lămâie. tipul care se ruga să se liniștească și, din fericire, a făcut-o. Odată în aer, mi-a dat drumul la mână, a luat o pastilă cu un vin pe care l-a întrebat pe steward și dacă te-am văzut eu nici măcar nu-mi amintesc. a tras la coborârea din avion ".

Revoltă într-un avion plin de adolescenți care se îndreptau către Punta Cana

Oprire tehnică pentru eliberarea unui mort

Văzut pe un zbor Madrid-Buenos Aires de Adrián, managerul unei agenții de modele în vârstă de 31 de ani: „A trebuit să ne oprim în Gran Canaria pentru a lăsa un bărbat care murise. Mai întâi au întrebat despre sistemul de sonorizare ce este tipic în filmele: „Există un doctor printre pasageri?” Mai târziu, când a murit de stop cardiac, i-am părăsit corpul în Gran Canaria. Pe măsură ce ne-am abătut de la ruta inițială pentru a trece prin Gran Canaria, a trebuit să reîncărcăm combustibilul pentru că dacă nu, nu am ajunge la Buenos Aires. La final am ajuns foarte târziu și cu un pasager mai puțin, să se odihnească în pace ".

Octogenarul ouălor fierte

Văzută într-un zbor Madrid-Boston de Mayra, o spălătorie în vârstă de 41 de ani: „Într-un zbor către Boston am avut ca tovarăș un octogenar german care nu a încetat să ia ouă pe jumătate gătite și să le mănânce. Deoarece ar trebui să pară puțin, când au adus mâncare, ea a devorat și s-a uitat imediat lateral și a pus tacâmurile, care în acel moment erau din metal, în geantă. Am implorat stewardesa, activ și pasiv, să-mi schimbe locul, dar nu a existat nici o cale. ".

Când colegul tău de scaun este renumit

„Am sentimente neplăcute în legătură cu acest zbor”, a scris un pasager pe site-ul Imgur care a descoperit că partenerul său la rând era actorul Jorge García. Timp de șapte sezoane, Garcia l-a interpretat pe Hugo Reyes, unul dintre supraviețuitorii zborului Oceanic 815 prăbușit din seria Perdidos. Normal este ca tovarăș de avion să ai pe cineva care a devenit faimos pentru un accident de avion fario rău.

Felia de șuncă bună care aproape a ucis un pasager

Văzut pe un zbor Madrid-Mexic de Sara, un scenarist în vârstă de 43 de ani: "Cu mulți ani în urmă, unchiul meu a călătorit în Mexic pentru a lucra. Din cauza acelor lucruri din viață, nu a avut loc în zborul său și l-au transferat la clasa întâi. Le-au servit șuncă bună la prânz și unchiul meu a mâncat-o. Și s-a înecat ca și cum ai putea sufoca doar o felie de șuncă bogată cu slănină delicioasă: îți rămâne în gât și nu urcă sau coboară. Poate că unchiul meu a înghițit acea delicatesă fără să mestece. Total, a început sufocându-se și încercând să scoată bucata de șuncă din gură, fără niciun succes. Când a văzut că se amețește din lipsa de oxigen, a luat un cuțit (pentru că asta era acum o mie de ani și aveau tacâmuri adevărate în clasa întâi) pentru a încerca să obțină o traheostomie. Singur. Din fericire, înainte ca el să-și poată rupe gâtul, o doamnă în vârstă de șaptezeci de ani a împins calm mâna care urma să-i înjunghie gâtul, a deschis gura, a înfipt niște pensete și a tras scoateți fâșia de șuncă pe jumătate mesteca. Apoi s-a întors la locul său și a cerut o băutură, în timp ce unchiul meu și-a recăpătat respirația și și hostessele au respirat, ușurate ”.

Saruturi dulci alaturi de un necunoscut

Văzută într-un zbor Madrid-Miami de María, o avocată în vârstă de 36 de ani: "Mi s-a întâmplat. M-am așezat la scaunul de la fereastră. După un timp a venit un tip. Am început să vorbim, l-am lovit, am râs, nu ne-am oprit să ne spunem lucruri. Și până la urmă am ajuns să ne sărutăm. . A mai rămas doar o jumătate de oră pentru a ajunge la destinația noastră, Miami, dar am profitat din plin de timp. Când am ajuns, ne-am luat rămas bun. Iubita lui îl aștepta la aeroport; mergeam să lucrez la Miami iar primul lucru pe care l-am făcut când am ajuns la aeroport a fost să-mi bat joc de iubitul meu spunând că totul merge bine și că îl iubesc. A fost o călătorie amuzantă și ciudată. Nu ne-am mai văzut ”.

Acest zbor nu este al meu

Văzut pe un zbor Tenerife-Ibiza cu escală la Barcelona de Natalia, o stilistă în vârstă de 35 de ani: "În timpul unui zbor de la Tenerife la Ibiza a trebuit să fac escală în Barcelona. Am ajuns la o oră și am înțeles că imediat trebuia să fac conexiunea. M-am dus la ușa zborului spre Ibiza și m-au lăsat să trec. Dar se pare că acel avion nu era al meu. Era aceeași destinație, ci o oră diferită. A apărut băiatul care avea locul meu (care era de fapt scaunul său, deoarece acesta nu era zborul meu) și stewardesa l-au așezat în altă parte ca un rapid. Nici unul Ne-am dat seama de greșeală. Ei bine, am făcut-o, când am aterizat și am văzut că valiza mea nu a sosit. Cum m-au lăsat să urc într-un zbor care nu era al meu? Încă nu înțeleg ".

Culcat pe podea, în genunchi

Văzut pe un zbor Havana-Madrid de José, un jurnalist în vârstă de 30 de ani: "Acum câteva luni am călătorit în Cuba și la zborul de întoarcere era un băiat care trebuia să facă întreaga călătorie în transportatorul (scaunul) echipajului. Imaginați-vă o călătorie de nouă ore într-unul dintre aceste locuri. Bietul om a trebuit să jonglează să mănânce. Și nu-ți spun ce a trebuit să facă pentru a face un pui de somn. Într-una dintre situațiile în care m-am ridicat la toaletă l-am găsit întins pe podea pe genunchi, cu brațele și capul sprijinit pe scaun. să fie călătoria unei vieți. ".

A dat drumul din avion, pentru că ți-ai ținut valiza

Văzut într-un zbor Malta-Madrid de Andrés, un regizor de 28 de ani: „La întoarcerea la Madrid din Malta, odată îmbarcată și cu centura de siguranță pusă în cap, îmi amintesc un bărbat care a început să strige că nu va permite ca valiza să fie coborâtă în cală, până la punctul în care securitatea a urcat pe Însoțitorul său, trebuie să fi fost soția lui, a început să strige și să ceară restului pasagerilor să-i ajute, că nu putem permite această nedreptate. Părea o campanie de crowdfunding, dar fără succes Nu știu dacă niciunul dintre noi nu a fost conștient de cauză sau că vom pleca mult mai târziu decât am avut deja, dar în cele din urmă acel bărbat și soția sa au fost expulzați din avion ".

Smelly curge pe hol

Văzut pe un zbor Madrid-Roma de Mikel, un coafor în vârstă de 31 de ani: "Într-un zbor, un băiat a început să vomite în baie și a curgut un întreg pârâu. Doi metri de voma pe tot podeaua!".