În capitala Rusiei puteți mânca în restaurante care vă vor face să vă simțiți ca un adevărat țar sau țarină, restaurante internaționale sau restaurante foarte ciudate. În orice caz, oferta este foarte largă și nu vă va costa să găsiți un loc în Moscova care să se potrivească cu ceea ce căutați.

TURANDOT

Apare primul pe listă pentru că a fost, fără îndoială, cel mai bun restaurant al călătoriei. Înainte de a vedea fotografiile, anticipăm că poate părea foarte snob și poate fi extrem de scump, dar odată ce simți atmosfera și vezi prețurile în meniu, realitatea se schimbă. Deși nu este cel mai ieftin restaurant în care am fost, raportul calitate-preț a fost excelent și cu atât mai mult acum că rubla este atât de scăzută (poate de aceea nu a fost atât de scumpă). De asemenea, nu se mănâncă în fiecare zi într-o palat baroc înconjurat de lucrări de artă și coloane de marmură, porțelan chinezesc, un pian cu coadă, candelabre și fotolii (nu scaune) pentru luat masa.

Și, deși arhitectura acestui loc ar putea fi pentru un post întreg, vorbim despre mâncare, așa că iată-ne. La farfuriile noastre au venit: chifle crocante umplute cu rață, tăiței cu vițel și legume și pui la grătar cu ciuperci și piure de cartofi cu trufe. Prețul total al mesei a fost 3840 de ruble (aproximativ 65 €). Fapt: dacă călătoriți vara, ei au o terasă pentru a elimina sughițul.

moscova

Chiar dacă nu aveți nevoie, mergeți la toaletă;).

Una din holul de la restaurant.

CAFEA PUSHKIN

Pe aceeași stradă ca și cea precedentă, Café Pushkin emană clasă, este ancorată în trecut, lumina este slabă, mobilierul din lemn antic, personalul poartă uniforme din secolul trecut și este acel gen de locuri în care simți privirea Ospătarului atribuit mesei dvs. cuie pe fața de masă în cazul în care vă lipsește ceva (acest lucru poate să vă placă sau să nu-i placă, pentru gust, merită redundanța). Totul din restaurant amintește de vremea când a trăit caracter literar numit după locul de desfășurare, Aleksandr Pușkin.

Aici veți găsi mâncăruri tipice din bucătăria rusească, Am comandat niște găluște rusești (ravioli rusești), rață friptă cu foie iarbă și portocală și celebrul desert rusesc dintre cele mai psihedelice: Ruinele contelor, bezea cu cremă și marmeladă de portocale. Prețul total a fost 3045 ruble (aproximativ 50 €).

KABUKI

Începi deja să știi despre nebunia noastră pentru bucataria japoneza, Deci, când am aflat că la capătul străzii de la hotelul în care stăteam, era un Kabuki, bucuria a fost maximă și în prima zi în oraș am luat cina acolo.

Este situat pe strada plină de viață Kamergersky și am văzut pe Google Maps că vara au o terasă super răcoroasă. Interiorul restaurantului este cel mai bun, copaci în mijlocul camerei, lumânări, lumină minimă, mobilier minimalist ... și cel mai bun, evident, mâncarea: tempura maki, pui maki, carne de vită prăjită și sashimi de ton roșu în file . Totul era sublim. Prețul a fost 1720 ruble (aproximativ 30 EUR).

GALERII GUM

În ziua în care am vizitat Piața Roșie și Kremlinul, am rămas în zonă să mâncăm și am încercat Galeriile GUM. Așa cum prețurile buticurilor sale sunt foarte inaccesibile, nu se întâmplă același lucru cu restaurantele, unde erau mai multe și la prețuri foarte bune.

Am ales una dintre cele din mijlocul mall-ului, la nivelul doi. Am comandat quesadillas cu brânză cheddar și smântână, pui cu trufe albe și legume, curry de pui cu orez verde și tiramisu pentru desert. Prețul total a fost 3.100 ruble (aproximativ 50 €).

CHICINETĂ

Dacă sunteți în căutarea unui restaurant pentru mănâncă micul dejun, Chicineta este locul tău. Este pe strada Kamergensky și acolo unde în fiecare dimineață ni se servea suc de portocale proaspăt, omletă franceză proaspăt preparată și cafea și ciocolată caldă. De fapt, a fost unul dintre puținele locuri în care am obținut cel mai aproape de un Cola-Cao (restul înțeleg doar cafeaua). Tratament și mâncare de 10.

PIZZERÍA GUSTO

Și din nou ne-am lăsat lângă pietonul Kamergensky, de data aceasta pentru a încerca un Italiană care a atras atenția pentru muzica live care suna în interior. Am comandat o pizza carbonara si un fel de omleta cu cartofi, slanina, legume si branza topita. Prețul total a fost 1420 ruble (aproximativ 25 EUR).

VOGĂ

Nu au mai existat oportunități în călătorie de a încerca mai multe locuri, dar așteptam cu nerăbdare să intrăm în acesta, arăta grozav și era în mijlocul străzii Kamergensky (ce ciudat, nu?), Chiar în spatele Teatrului Bolshoi, în caz Te prinde în zonă și vrei să încerci.

STRELKA

Un loc perfect pe malurile râului Moskva și cu priveliștile minunate ale Catedralei lui Hristos Mântuitorul. Deși am mers doar la cafea și ciocolată caldă, au fost mese și mulți oameni au luat masa. Are o tavernă irlandeză, cu toate mobilierele din lemn de culoare închisă, afișe, meniuri și chelneri vorbitori de limbă engleză (în sfârșit!) Și multe zone pentru toate gusturile: scaune înalte la bar, mese de luat masa, canapele și mese joase relaxate ... pe scurt, o recomandăm pentru că era un loc foarte răcoros și central.

TEATRU DONUT

Și, în sfârșit, și pentru a închide capitolul gastronomie, poți avea o băutură bună de fructe la Teatrul Donut! Am intrat cu ideea de a cumpăra niște gogoși la a lua o gustare, Ei bine, te-au strigat de la vitrina magazinului, dar când am văzut slushies, nu am putut rezista (ironiile vieții, eram la 2 grade). Site-ul este foarte bine situat, chiar în Piața Roșie, pe una dintre străzile pietonale care duc spre cartierul Kitay Gorod. Prețul a fost de 3,5 EUR pe nasture.

Am ales Hotelul Kamergersky pentru locația sa și notele bune de la alți utilizatori, prețul era în medie și este situat pe strada plină de viață Kamergersky, o stradă pietonală plină de magazine, cafenele, terase pe vreme bună și restaurante. Personalul de la recepție a fost foarte profesionist, ne-a ajutat cu orice întrebări pe care le-am pus și ne-au depozitat bagajele, astfel încât să nu le transportăm în două ocazii când avem nevoie de ele. Dușul cu hidromasaj din camere este ceva de genul a ajunge în paradis după o zi de turism de peste douăsprezece ore și aveam halate de baie, papuci și tot felul de facilități în fiecare zi.

Au WiFi gratuit în toată clădirea, inclusiv în camere, iar micul dejun sau alte mese pe care le angajați sunt făcute în restaurantul de lângă hotel, Chicinetă, despre care am vorbit puțin mai sus și pe care le repetăm, pentru orice eventualitate, ele servește niște mic dejun tipărit.

Este pentru prima dată când vom spune acest lucru, deoarece până acum am fost întotdeauna mulțumiți în hotelurile în care am cazat, dar de data aceasta va fi un NU ÎL RECOMANDĂM. Am stat trei nopți la Moscova, dar intercalate pe măsură ce am vizitat și alte orașe, așa că a trebuit să facem două rezervări separate și pentru una dintre nopți ne-am încercat norocul la acest hotel.

A vopsit foarte bine când am ajuns, locație excelentă la patru pași de Piața Roșie, facilități noi, cameră spațioasă, serviciu nou, personal de recepție foarte prietenos și știau limba engleză! ... dar, hotelul are un disco-bar chiar în față, cu două difuzoare orientate spre stradă (nu înțelegem de ce) și noaptea în care am stat nu am putut dormi până la 3:00, și nu pentru că muzica s-a oprit, ci pentru că eram deja epuizați. Când ne-am ridicat la ora 9:00, difuzoarele încă se jucau cu petrecerea. Era sâmbătă și acesta ar putea fi motivul, dar considerăm în continuare un dezavantaj imens pentru un tip de călătorie în care folosiți hotelul exclusiv și exclusiv pentru a vă odihni. Desigur, dacă intenționați să ieșiți la petrecere într-o zi, ne imaginăm că acesta este locul vostru, de la bar direct la culcare, o bucurie:).

Atașăm harta cu toate aceste locuri. Am mai inclus câteva care ne-au fost recomandate și nu am avut timp să încercăm. Dacă doriți harta, știți deja că o împărtășim cu plăcere, scrieți-ne un comentariu sau un e-mail și vă vom trimite:

Moscova este foarte mare și am stat doar patru zile, așa că sunt sute de restaurante și hoteluri pe care nu le-am încercat. Suntem deschiși la orice sugestii și site-uri noi pe care doriți să le includeți în secțiunea de comentarii pentru a mări lista:).

Sperăm că această postare va fi de mare ajutor viitorilor călători. Dacă aveți întrebări sau opinii, nu ezitați să ne scrieți un comentariu sau un e-mail și amintiți-vă că ne puteți urmări pe Facebook aici sau în restul RRSS care apar pe bannere. Mulțumesc pentru lectură și până data viitoare!