Când mă gândeam la Rusia, îmi venea mereu în minte o destinație la fel de mare pe cât de îndepărtată. Întotdeauna am văzut foarte departe ziua când am făcut o călătorie în Rusia, până când într-o zi un prieten foarte bun a plecat la Sankt Petersburg într-un schimb și de atunci într-un fel m-am apropiat din ce în ce mai mult de acea țară, prin intermediul ei am aflat obiceiurile lor, zilele lor de sărbători și motivele lor de sărbătoare.

Împreună cu alți prieteni ne-am întrebat întotdeauna când vom merge să o vizităm și cu acea scuză cunoaște orașul țarilor. Până a sosit ziua cea mare, am cumpărat biletele și am început să lucrăm cu sarcina plictisitoare a solicitați o viză pentru Rusia, Despre care voi vorbi mai detaliat într-o altă postare și vă voi spune pașii pe care i-am făcut și câteva sfaturi pentru a accelera procesul, care în cazul meu a durat aproximativ trei săptămâni (și dacă aș fi știut câteva lucruri înainte ar fi durat Mai puțin).

Saint Petersburg este al doilea oraș ca mărime din Rusia și unul dintre cele mai mari din Europa, a fost fondat de țarul Petru cel Mare în 1703 cu scopul de a fi „Fereastra către Europa”. A fost protagonist de multe ori în istoria Europei și a lumii. În ea, a avut loc una dintre cele mai mari revoluții ale poporului împotriva puterii.

văzut

Saint Petersburg este un oraș imens, cu multă istorie și multe lucruri de văzut. Înainte de a pleca, eram deja conștient de faptul că nu puteam vedea totul cu liniștea pe care mi-aș dori-o, așa că am decis să fac o listă de lucruri pe care să nu le pot rata în această călătorie, până la urmă și datorită faptului că am mers cu o persoană care cunoștea orașul am reușit să extind lista respectivă puțin mai mult.

Și Mammut a fost și el acolo, desigur of

Matrioșka/păpuși rusești

Ce să vezi la Sankt Petersburg

În continuare am să vă spun Lucruri esențiale de făcut și de văzut în Saint Petersburg în trei zile.

1. Palatul de iarnă/Muzeul Ermitaj

Palatul de iarnă găzduiește Muzeul Ermitaj, unul dintre cele mai importante din lume. Palatul este frumos, în stil baroc și cu culori foarte strălucitoare, ca toate monumentele istorice ale orașului.

Oricine îi place și cunoaște un pic de istorie va recunoaște acest loc ca fiind punctul cheie al revoluției ruse din 1917, când palatul a fost atacat de oameni.

** Taxa de intrare la Muzeul Ermitaj este de aproximativ 15 EUR (gratuit pentru studenți).

Muzeul Hermitage este unul dintre cele mai mari și mai vechi muzee din lume. Îl recomand nu numai pentru colecțiile sale de artă, ci și pentru arhitectura și decorul interior. Muzeul ocupă un complex de 6 clădiri, deși clădirea sa principală este Palatul de Iarnă, a cărui istorie este strâns legată de cea a muzeului.

2. Biserica Mântuitorului pe sângele vărsat

Este situat în malul canalului Griboyédova. Este unul dintre cele mai importante puncte din Saint Petersburg și o icoană rusă.

Această biserică a fost finalizată în 1907 și A fost construit pe locul unde țarul Alexandru al II-lea al Rusiei a fost asasinat în 1881. În interiorul bisericii există un muzeu de stat unde puteți afla întreaga poveste despre asasinarea țarului Alexandru al II-lea.

Deși am văzut și am văzut cu toții fotografii ale acestei biserici și ale acestui tip de arhitectură înainte de a călători la Sankt Petersburg, atunci când o vedeți personal este întotdeauna surprinzător. Prima dată când m-am întâlnit față în față cu ea, am fost înspăimântată. Pentru a mă înțelege un pic mai bine, voi sublinia că arhitectura sovietică nu se caracterizează prin faptul că este foarte veselă, clădirile sale sunt pătrate, gri, cu multe etaje și pline de ferestre la fel ... și BOOM! vezi biserica. Plin de culori strălucitoare și forme pe care nu le mai văzusem niciodată în viața mea, vă asigur că în contextul Saint Petersburg este mult mai impresionant decât ceea ce se poate arăta într-o fotografie.

3. Nevsky Prospekt

Bulevardul Nevsky este cea mai mare și cea mai importantă stradă din Saint Petersburg. Este imens, are mai mult de patru kilometri și când intrați în ea se pare că nu se va termina niciodată, nu vedeți capătul străzii în afară de faptul că există o mulțime de agitație.

Dacă sunteți cititori recurenți ai blogului, este posibil să fi observat deja că îmi place să fac fotografii la cabinele telefonice din fiecare țară în care merg. Sunt mereu diferite, plus sunt sigur că într-o zi vor dispărea.

Cabină telefonică în Saint Petersburg

Biserica Ortodoxă Armeană din Sankt Petersburg

4. Catedrala din Kazan

Este catedrala principalul oraș Saint Petersburg. Poate fi găsit mergând pe bulevardul Nevsky, deși nu este fațada sa principală.

5. Biserica Santa Catalina

Este una dintre cele mai vechi biserici catolice din Rusia, se află pe Nevsky Prospekt.

6. Amiralitatea Sankt Petersburg

Amiralitatea duce la una dintre străzile perpendiculare pe Nevsky Prospekt, a fost finalizată în 1823 și este în prezent sediul Școlii Amiralilor Imperiali Rusi.

7. Biserica Maicii Domnului din Vladimir

A fost construit în 1761, deși a fost închis în perioada sovietică. Astăzi este una dintre cele mai active biserici din Saint Petersburg.

8. Catedrala Sfântul Isaac

Această catedrală a fost construit de Petru cel Mare, Este cea mai mare catedrală din Saint Petersburg și cea mai înaltă din lume.

Puteți urca la cupolă, prețul este de aproximativ 3,5 €. De sus au vederi incredibile asupra Sankt Petersburgului.

Vederi de la Catedrala Sf. Isaac

Catedrala este în fața Alexander Garden, ceea ce este frumos, precum și perfect pentru a se odihni după urcarea și coborârea acelor scări.

În această grădină este monument al lui Nikolai Przhevalski, care apropo aduce noroc să urci pe cămilă.

Îmi place această fotografie 🙂

9. Muzeul Rus de Stat

Acest muzeu Este situat în Palatul Mihailovski, Conține exclusiv lucrări ale artiștilor ruși. Este cel mai important din țară în domeniul său.

10. Cetatea San Pedro și San Pablo

A fost prima construcție din orașul Saint Petersburg, deși a fost construită ca o fortăreață, nu a îndeplinit niciodată acea funcție de apărare, deoarece, când construcția a fost terminată, rușii și-au învins deja dușmanii.

Astăzi este sediul muzeului de istorie.

11. Moscheea din Sankt Petersburg

În fața Cetății Petru și Pavel se află moscheea, una dintre cele mai mari din Europa. Fațada sa se remarcă prin mozaicurile sale din sticlă albastră, cupola are 39 de metri înălțime și minaretul ajunge la 49 de metri.

12. Palatul Peterhof

Peterhof este un oraș care se află la aproximativ 30 km de Sankt Petersburg și este considerat „Versaillesul rusesc”. Este un set de palate, grădini și fântâni, care au fost reședința țarilor până la Revoluția din octombrie 1917, din 1918 este muzeu și în prezent face parte din Patrimoniul Mondial.

Vă sfătuiesc să petreceți aproape o zi în Peterhof, să vizitați palatul din interior și grădinile din jurul acestuia merită acel timp, sunt cu adevărat frumoase.

INFORMAȚII UTILE PENTRU A merge la PETERHOF

- Cum se ajunge la Peterhof?: Am fost la Marshrutka, ne-a costat aproximativ 2 EUR dus-întors, iar călătoria durează în jur de 45 de minute.

- Prețul intrării în grădini: Există mai multe tarife, în funcție de faptul că mergeți întreaga zi sau la jumătatea după-amiezii. A trebuit să plătim întreaga zi pentru o oră, 5 €. Există o reducere pentru studenți.

13. Palatul Ecaterinei din Pușkin

Este un alt palat situat la periferia Saint Petersburg, la 25 km sud de oraș. Construcția a început în 1773 sub mandatul Catarinei I. Acest palat a fost, de asemenea, reședința de vară a țarilor.

Camera de chihlimbar

Fără îndoială bijuteria acestui palat este „Camera de chihlimbar”, această cameră este literalmente minunată, deși camera actuală este o reconstrucție a originalului.

Camera de chihlimbar a fost un dar de la Frederick William I al Germaniei către țarul Petru I. A fost furată în timpul celui de-al doilea război mondial și lipsește până în prezent. Sala pe care o vedem astăzi în Pușkin este o reconstrucție a originalului. Care a fost inaugurat în 2003, când orașul Saint Petersburg își sărbătorea cea de-a 300-a aniversare.

Acum câteva veri am citit o carte numită ‘El salon del Ambar’ de Matilde Asensi, inspirată din istoria acestei săli. Este vorba despre un grup organizat căruia i se încredințează misiunea de a afla unde se află această cameră și nu voi conta mai mult în cazul în care doriți să o citiți.

Acei iubitori de Disney (inclusiv eu) vor recunoaște camera din fotografia din filmul Anastasia. Aceasta este sala de dans în timpul melodiei „O dată în decembrie”. Astăzi și la 25 de ani, acea scenă din film îmi dă încă pielea de găină.

INFORMAȚII UTILE PENTRU A merge la PUSHKIN

- Cum se ajunge la Pușkin?: Am fost și la acest palat din Marshrutka, ne-a costat (dacă îmi amintesc bine) în jur de 2 € dus-întors, iar călătoria a fost de aproximativ 30 de minute.

- Orarul și prețul intrării la Palatul Ecaterina: prețul biletului este 7 € de persoană, iar palatul este deschis în fiecare zi, cu excepția zilei de marți, între orele 10:00 - 18:00.

14. Metrou Saint Petersburg

Metroul din Sankt Petersburg m-a surprins prin adâncimea sa, este unul dintre cei mai adânci metri din lume.

Am auzit întotdeauna că stațiile de metrou din Rusia sunt cele mai frumoase din lume. Ei bine, ca să spun adevărul, cele mai faimoase sunt cele de la Moscova, deși în Saint Petersburg stația sa de metrou maiestuoasă iese în evidență Stația Avtovo.

Stația de metrou Avtovo Station

15. Du-te la niște banyas

Banyas sunt băi tipice rusești. E cam ca. un mic „spa” pe care îl puteți închiria pentru câteva ore pentru un grup de oameni. De obicei, există o cameră în care puteți aduce mâncare și băutură cu canapele și masă, televizor și jocuri. Apoi, există zona piscinei, sauna, băile și camerele.

Nu eram total conștient de acest concept înainte de a ajunge la Sankt Petersburg. Deși așa cum v-am spus mai înainte, a avea o prietenă care locuiește acolo a ajutat foarte mult, așa că am mers cu câțiva dintre prietenii ei.

Este perfect să vă relaxați după o zi intensă de călătorie.

Prețul depinde de numărul de persoane, dacă închiriați și prosoape și de cât timp aveți. Mai mult sau mai puțin puteți calcula aproximativ 15 € de persoană.

Până acum ceea ce mi s-a părut cel mai important să vizitez la Sankt Petersburg. Desigur, mai sunt multe lucruri despre care aș putea vorbi despre acest oraș, dar intrarea devine prea lungă, așa că vă voi povesti mai târziu în alte publicații.

Oricum, dacă există ceva ce am rămas în cerneală și doriți să știți, nu ezitați să întrebați!

Iată câteva sfaturi importante de reținut.

INFORMAȚII UTILE PENTRU CĂLĂTORAREA ÎN SFÂNTUL PETERSBURG

- Visa pentru a călători la Sankt Petersburg: noi europenii avem nevoie de viză. Voi explica mai detaliat toți pașii pe care i-am urmat pentru a obține viza de turist pentru Rusia, vă avans că a fost aproximativ 90 € și am putut să o procesez de la Ambasada Rusiei la Berlin.

- Cazare ieftină în Saint Petersburg: Pentru a vi se acorda o viză, este esențial să indicați unde veți sta în Saint Petersburg și pentru cât timp. Am stat la casa unui prieten, așa că nu pot oferi multe informații despre cazare. Deși aproape de fiecare dată când călătoresc, caut cazare pe site-ul Booking.com.

- Zboruri ieftine către Sankt Petersburg: Pot spune că zborul a fost relativ ieftin pentru mine, a fost de 250 € dus-întors. L-am angajat la Travelgenio și compania aeriană a fost Aeroflot, o companie rusă.

- Transport în Sankt Petersburg: transportul public general în Saint Petersburg este destul de bun și ieftin și există multe opțiuni:

• Metru: costă aproximativ 0,50 € pe sens, funcționează cu câteva monede pe care trebuie să le primești la gară și plătești doar în numerar.
  • Autobuz: plătești la intrarea autobuzului și prețul este în jurul metroului.
  • Marshrutka: sunt furgonete foarte mici și obișnuite sau autobuze mici în oraș. Au particularitatea că puteți solicita oprirea în orice moment de-a lungul traseului.
  • Taxi: un taxi către aeroport noaptea ne-a lăsat din centrul orașului aproximativ 15 €.

- Prețuri pentru călătoria în Rusia: Sankt Petersburg mi s-a părut un oraș foarte ieftin, prânzul într-un restaurant poate costa aproximativ 6 €.