dejun

M-am întors din călătoria super-aniversară și a fost uimitor. Am vizitat 10 orașe în 10 zile (uneori blocându-ne pentru a afla mai multe), orașe incredibile cu un farmec super cool.

Am mers așa cum nu am făcut-o de mult și am mâncat cât am putut. Am încercat tipicul fiecărui oraș în care am mers și am descoperit locuri, feluri de mâncare și rețete incredibile.

Abia mă organizez, pentru că între jetlag și dorința de a-mi vedea copiii, mă așteaptă o săptămână interesantă, dar am fotografii și poze cu mâncare, note cu multe lucruri pe care vreau să le fac și am nevoie de timp pentru a-mi organiza capul, cămară și oboseala mea.

Deocamdată vă las cu această compilație a rețetelor mele preferate pentru micul dejun sănătos. Odată cu aceste săptămâni înapoi la școală, de multe ori rămânem fără idei. Sau chiar să avem rețete atunci când vrem să invităm oamenii la micul dejun sau la un brunch drăguț.

1. Chilaquiles în sos de roșii tatemado și fasole

Acesta este sosul meu preferat pentru chilaquiles și având în vedere că familia mea mă cere cel puțin o dată pe săptămână pentru chilaquiles la micul dejun și trebuie să modific sosurile. Puteți face acest sos cu o zi înainte și dimineața, doar coaceți tortilla și pregătiți toppingurile.

1. Enchiladas jamaicane în sos poblano

O modalitate de a folosi frunzele de hibiscus pe care le folosim în apă. Singurul truc este ca frunzele să fiarbă pentru o perioadă scurtă de timp, astfel încât textura să nu devină bandă de cauciuc. Dar este o opțiune excelentă pentru un mic dejun în care doriți să oferiți ceva delicios și original.

1. Ouă fierte

Aceasta este una dintre rețetele care au devenit preferate în casa mea și chiar și mama mea o face deja des. Este foarte ușor de făcut, iar ouăle prezentate în pâini individuale sau chifle arată foarte drăguț.

1. Vafe de cremă de migdale și nucă de cocos

După cum știți, îmi place să fac vafe sănătoase pentru copiii mei și aceasta este o opțiune excelentă, deoarece, pe lângă faptul că sunt sănătoși, sunt delicioase și pot fi făcute din timp.

1. Bol de smoothie cu papaya de nucă de cocos

Nu sunt un fan al smoothie-urilor, dar acest bol de smoothie este foarte bogat și ușor de făcut. Puteți să-l modificați cu diferite garnituri.

1. Budinca Chia cu guava si scortisoara

Întotdeauna am spus că nu-mi place budinca de chia, dar adevărul este că nu găsisem o rețetă care să-mi placă, până când am încercat-o și am fost încântată de viață. Este ca un desert, dar super sănătos, plin și delicios.

1. Ouă la cuptor cu ricotta

Cel mai bun lucru despre aceste ouă este că sunt foarte ușor de făcut și puteți pregăti alte lucruri în timp ce se coc la gătit. În plus, are un conținut redus de ingrediente, este foarte bogat și îmi place cum arată pe ramekinurile lor individuale.

1. Portobello umplut cu ou pocat

Aceasta este una dintre primele rețete pe care le-am postat, este încă una dintre cele mai frecvente la micul dejun. Textura cărnoasă a portobello este delicioasă și se combină foarte bine cu cremozitatea avocado și a oului pocat.

1. Somon afumat, brânză de capră și quiche cu arpagic

Quiche-urile din casa mea sunt micul dejun și cina foarte frecvente în casa mea, pentru că le iubim cu toții și pot fi făcute de la absolut tot ce ai, de la resturile pe care le ai, la ingrediente mai speciale pentru când ai oaspeți, ca această versiune care are brânză de capră și somon și este preferatul mamei mele. Atât de mult încât mă întreabă des ... este clientul meu numărul unu.

1. Vafe de migdale, porumb și făină de lămâie

Am adoptat ideea de a folosi făina de porumb în rețetele dulci când am mers la Hermosillo și am luat clătite de porumb la micul dejun. Textura este foarte diferită și conferă o aromă neobișnuită mâncărurilor în care o folosiți. Aceste vafe au textura aceea mai groasă și odată cu migdalele și lămâia aroma este foarte plină și delicioasă.

1. Enchiladas Potosinas

Potosinele enchiladas sunt delicioase și servesc mult ca gustare la întâlniri, mic dejun sau gustare pentru copii.

1. Ouă benedictine în pâine de nor

Pâinea cu nori este una dintre acele moduri care mi-au plăcut. Acum că sunt alături de nutriționist, este o opțiune excelentă de a folosi ca pâine pentru diferite lucruri, cum ar fi sandvișuri, pâine prăjită sau ca bază pentru aceste ouă benedictine.

1. Briose de ou cu quinoa si legume

Aceste briose au devenit micul dejun preferat al copiilor mei, deoarece sunt mici și foarte bogate și îmi place să le fac, deoarece pot include orice cantitate de legume și cereale. Aceasta este o rețetă care poate servi drept bază pentru ao varia cu ceea ce aveți acasă.

1. Cereale de casă în 2 minute

A avea cereale bogate acasă nu înseamnă că trebuie să cumpărăm cutii de cereale comerciale pline de coloranți și zahăr. A avea o cereală bogată și sănătoasă este destul de ușor de realizat cu puține ingrediente care se găsesc cu ușurință în multe locuri.

1. Ouă la cuptor cu sos pesto de roșii deshidratate

O altă variantă pentru ouăle coapte este acest sos de roșii cu pesto de roșii deshidratat. Acest mic dejun are o aromă mai intensă, dar delicioasă.

1. Omleta de legume cu sos chipotle

De când sunt cu nutriționistul, consumul meu de ouă s-a triplat, deoarece de când trebuie să mănânc multe proteine, ouăle sunt opțiunea perfectă, dar este dificil să le variați, astfel încât să nu obosesc. Deci, cu omlete, cartea este super bună, deoarece, variind sosurile și legumele, am întotdeauna un mic dejun delicios.

1. Omletă cu cartofi și brânză

Această omletă este preferata copiilor mei și a soțului meu, deoarece combină cartoful cu brânza și oul. De asemenea, l-am făcut la micul dejun când avem multe vizite, deoarece pe lângă faptul că sunt ușor de făcut, ingredientele sunt foarte simple și puteți adăuga orice doriți, de la somon, crab, șuncă sau cârnați, la sosuri de diferite tipuri și legume.

1. Bol cu ​​quinoa cu iaurt

Acest mic dejun este foarte rapid și delicios. De obicei îl mănânc de 1-2 ori pe săptămână la micul dejun sau la cină. Și îmi place că pot pune fructe, nuci precum migdale, fistic, alune și toppinguri diferite pentru o schimbare și aproape întotdeauna le am deja în cămară.

1. Paine prajita cu smochine, ricotta si miere

De la primele mele rețete de pe blog și preferatele mele la micul dejun. Paine prajita cu branza ricotta si miere si felii de smochine coapte. Este delicios și satisfăcător.

1. Ouă pocate în sos de roșii

Această rețetă a fost folosită într-un articol de rețetă fără carbohidrați și a fost cea cu cele mai multe vizite în 2016. Sunt ouă pocate în sos de roșii și le fac într-o tigaie din fier forjat. Le recomand cu drag copiilor, pentru că am vândut-o pe a mea ca ouă brăzdate în sos de pizza și le devorează. Pentru această rețetă vă recomand să o serviți cu o pâine groasă cu crustă.

1. Quiche de spanac, ciuperci și ceapă caramelizată

Fac această quiche pentru a mă răsfăța, pentru că soțul și fiica mea nu sunt fani ai cepei și cu atât mai puțin dacă sunt caramelizați, dar tocmai ceea ce conferă quiche-ului o aromă super, pentru că dulceața și tăria ceapa se combină foarte bine cu spanac și ciuperci.

21 Rețete sănătoase de mic dejun

M-am întors din călătoria mea de 10 ani de la aniversarea nunții și a fost uimitor. Am mers în 10 orașe în 10 zile (făcând uneori imposibil să mergem în mai multe orașe), orașe incredibile cu un farmec frumos. Am mers ca și cum nu mai umblasem de mult timp și am mâncat tot ce am putut. Am încercat mâncărurile tradiționale și am descoperit locuri, feluri de mâncare și rețete incredibile.

Doar mă organizez, deoarece, între jetlag, dorința de a-mi vedea copiii, am o săptămână interesantă, dar am o mulțime de poze cu mâncare, o mulțime de note de lucruri pe care vreau să le fac și am nevoie de timp pentru a mă organiza capul, cămara mea și oboseala mea.

Deocamdată, vă las o compilație de rețete pentru micul dejun sănătos. În aceste săptămâni, ne întoarcem la haosul școlii, ideile pentru micul dejun s-ar putea epuiza. Sau acestea sunt minunate să le avem atunci când vrem să organizăm un mic dejun de brunch cu prietenii.

1. Chilaquiles într-un sos de roșii și fasole

Aceasta este rețeta mea preferată pentru chilaquile și, având în vedere că familia mea îmi cere, cel puțin de două ori pe săptămână, să le fac chilaquiles, trebuie să schimb sosurile. Puteți face sosul în avans și doar coaceți tortilla dimineața și pregătiți toppingurile.

1. Hibiscus enchiladas în sos poblano

O modalitate de a folosi florile de hibiscus utilizate pentru apă. Singurul truc este să nu fierbeți florile mult timp, așa că textura nu devine gumă. Este o alegere minunată pentru un mic dejun delicios și original.

1. Ouă în barcă

Această rețetă a devenit preferată acasă și chiar și mama mea o face des. Este foarte ușor de făcut și acestea arată foarte drăguț în role individuale sau bolillo.

1. Unt de migdale și vafe de cocos

După cum știți, îmi place să fac vafe sănătoase pentru copiii mei, deoarece sunt sănătoși, delicioși și pot fi preparați înainte.

1. Bol de smoothie pentru papaya și nucă de cocos

Nu sunt un fan al smoothie-urilor, dar acest castron este foarte gustos și ușor de făcut. Puteți să-l modificați încercând diferite toppinguri.

1. Budinca de chia de guava si scortisoara

Întotdeauna am spus că nu-mi place budinca de semințe de chia, dar adevărul este că nu găsisem o rețetă care să-mi placă până când am încercat-o și am fost prinsă. Este ca un desert, dar sănătos, plin și delicios.

1. Ouă la cuptor cu ricotta cu ierburi

Cel mai bun lucru despre aceste ouă este că sunt foarte ușor de făcut și puteți face alte lucruri în timp ce gătesc. În plus, are foarte puține ingrediente, este foarte delicios și îmi place cum arată în ramekinurile lor individuale.

1. Portobello umplut cu ou pocat

Aceasta este una dintre primele rețete pe care le-am postat, fiind una dintre cele mai frecvente pe care le am la micul dejun. Textura cărnoasă a portobello este delicioasă și se combină foarte bine cu cremozitatea cu avocado și oul pocat.

1. Somon afumat, brânză de capră și quiche cu arpagic

Quiche-urile de la mine sunt foarte frecvente, deoarece atât soțului meu, cât și copiilor le place foarte mult și puteți folosi absolut orice aveți pentru a le face; de la resturi la ingrediente speciale pentru când aveți oaspeți, cum ar fi această versiune cu brânză de capră și somon, care este, de asemenea, preferata mamei mele. Îi place atât de mult, o comandă des ... este clientul meu numărul unu.

1. Făină de migdale, porumb și vafe de lămâie

Ideea de a folosi făină de porumb, am luat-o dintr-o excursie la Hermosillo, unde aveam clătite de porumb și au fost minunate. Textura este foarte diferită și conferă mâncărurilor o aromă delicioasă neobișnuită oricărui lucru în care o folosiți. Aceste vafe au o textură mai granuloasă și cu migdale și lămâie, gustul este foarte complet și delicios.

1. Enchiladas Potosinas

Acestea sunt delicioase pentru copii și funcționează excelent ca aperitiv în adunări, ca mic dejun sau gustare pentru copii.

1. Ouă benedict pe pâine de nor

Pâinea cu nori este una dintre acele tendințe care mi-au plăcut. Acum, alături de nutriționistul meu, este o opțiune excelentă să o folosesc ca pâine în diferite lucruri, cum ar fi sandvișuri, pâine prăjită sau ca bază pentru aceste ouă benedict.

1. Briose cu ou, quinoa și legume

Aceste brioșe au devenit un element de bază acasă și unul dintre micul dejun preferat al micuților mei, deoarece sunt mici și îmi place să le fac pentru că pot adăuga legume sau cereale. Aceasta este o rețetă care funcționează ca bază, astfel încât să o puteți varia cu orice aveți acasă.

1. 2 minute cereale de casă

A avea cereale delicioase acasă, nu înseamnă că trebuie să cumperi cereale din cutie din plin cu coloranți și zahăr. A avea cereale bune și hrănitoare este destul de ușor de obținut cu capse pe care le găsiți cu ușurință.

1. Ouă coapte într-un sos pesto de roșii uscate

O altă variantă pentru ouăle coapte este acest sos de roșii cu roșie uscată. Acest mic dejun are o aromă mai intensă și mai delicioasă.

1. Omletă cu sos vegetal și chipotle

De când am început să mă duc la nutriționistul meu, consumul meu de ouă s-a triplat, deoarece trebuie să mănânc o tonă de proteine, iar ouăle sunt o opțiune perfectă, dar trebuie să le modific, astfel încât să nu mă satur de mâncare Deci, cu omletele mă descurc foarte bine, deoarece, variind sosurile și legumele, am întotdeauna un mic dejun delicios.

1. Omletă cu cartofi și brânză

Această omletă este preferata soțului și copiilor mei, deoarece are cartofi, brânză și ouă. Am reușit și când avem mulți invitați, pentru că, în afară de faptul că este foarte ușor de făcut, puteți adăuga orice doriți; de la somon la crab sau cârnați, la sosuri și legume.

1. Bol cu ​​quinoa și iaurt

Este foarte rapid de făcut și delicios. De obicei îl am de două ori pe săptămână la micul dejun sau la cină. Îmi place că pot adăuga fructe, nuci, cum ar fi migdale, fistic, alune și toppinguri diferite, pentru a le varia cu lucrurile pe care de obicei le am deja în cămară.

1. Paine prajita cu smochine, ricotta si miere

Aceasta este una dintre primele rețete pe care le-am postat pe blog și unul dintre micul dejun preferat. Paine prajita cu ricotta si miere cu felii de smochine coapte. Este delicios și satisfăcător.

1. Ouă pocate în sos de roșii

Cineva a folosit această rețetă ca parte a unui articol despre micul dejun fără carbohidrați și a fost cea mai vizitată rețetă a mea din 2016. Acestea sunt ouă fierte într-o tigaie turnată în fier în sos de roșii. Îl recomand mult copiilor; este vândut copiilor mei cu ideea că acestea erau ouă fierte în sos de pizza și le devorează. Vă recomand să o serviți cu pâine crustă.

1. Spanac, ciuperci de stridii și quiche de ceapă caramelizată

Fac asta pentru a mă răsfăța, deoarece munchkin 1 și soțul meu detestă ceapa și cu atât mai mult când sunt caramelizate, dar acesta este motivul pentru care este atât de gustoasă; dulceața cepei se combină excelent cu spanacul și ciupercile.