smora

Membru cunoscut

Ei bine, așa cum v-am spus, voi crea un fir pentru a vă spune după o anumită utilizare părerea mea personală despre acest dispozitiv curios pentru motocicletă sau bicicletă.

motorcycle

Pentru cei care nu o cunosc, este un navigator care, folosind senzorii săi giroscopici și semnalul GPS al telefonului mobil, calculează ruta (baza google maps) și te ghidează printr-un afișaj simplu. Deși prețul său nu este ieftin, nu merge la cei 400 de euro pe care îi costă de obicei un GPS specific unei motociclete.

Principalul său bun este cât de simplu este. Trece destul de neobservat și este aparent foarte intuitiv. De asemenea, este rezistent la apă, deci dacă plouă nu se întâmplă nimic și bateria durează mult.

Aici am comentat unboxing-ul când mi-a venit:

• Deconectarea lui Beeline
La început a fost cam greu, obișnuit să văd hărțile atunci când navigați, asta m-a făcut să mă pierd constant. Cu toate acestea, cu ceva timp de utilizare, știu mai bine cum să navighez cu el și nu mă mai pierd atât de mult.

Impresiile mele rămân aceleași ca și Am pus în acest fir și nu s-au schimbat prea mult în ceea ce privește binele:

Vizibil: Nu contează dacă lumina directă a soarelui îl lovește. Arată ca orice carte electronică cu cerneală electronică, este un hohot. În plus, ecranul se aprinde noaptea (poate fi configurat). Trebuie spus că, deoarece nu avea senzor de lumină, când intram într-un tunel fără lumina zilei și purtam ochelari de soare, nu puteam vedea ecranul (deși apăsând un buton se aprinde), dar hei, tunelul este drept, are nicio pierdere.

Montare: Ceea ce îmi place cel mai mult, locul, întoarcerea și plecarea. Până când începeți să rulați cu mai mult de 5 km/h, acesta este calibrat. Aplicația are markeri în interfață, iar harta este a Google, deci dacă o aveți deja în mână, este să atingeți sau să căutați un site și să apăsați Go.

Discret: Cu greu îl poți vedea, trebuie să te uiți la el pentru a-ți da seama că este acolo și suportul trece prin oricare altul. Folosesc suportul ghidonului pe un stâlp de 12 mm, deci este conic și trece un pic neobservat.

Concis: Când obțineți ideea, este foarte ușor să vă lăsați purtați și să nu dați greș. Are lucruri de îmbunătățit, pe care le voi expune în rău, dar destul de acceptabil pentru traseele ușoare.

GPX: Puteți genera rute cu Kurviger, calimoto etc. sau le puteți descărca din Wikiloc, aplicația este capabilă să le încarce. În acest moment au limitarea punctelor de trecere impuse de Google (maxim 23 + 2), dar au spus că au deja o soluție la această restricție și că atunci când o testează, orice rută cu mai mult de 25 de puncte de trecere poate fi importată. Acest lucru pentru mine este un hohot, acum folosesc Kurviger pentru a părăsi ruta și Google Maps când vreau să merg de la punctul A la punctul B. Acest lucru implică utilizarea mobilului da sau da, iar Beeline poate naviga folosind pistele pe care le am pus, eliberându-mă de a-mi pune telefonul.

Tobe: L-am încărcat de câteva ori. Nu prea rău pentru utilizarea pe care i-am dat-o.

Aplicație: Simplu, dar puternic și funcțional. Este foarte ușor să puneți un traseu și să mergeți cu două robinete.

În ceea ce privește răul, dacă am schimbat un pic de părere. Anterior am pus acest lucru:

Răul:

M-am trezit în următoarea situație, o autostradă cu 4 benzi, cele două de la capătul stâng din Narnia, a treia merge la Zona 51 și a patra merge la Mordor. (Aceasta răspunde la întrebarea dvs. @Cronol)

A trebuit să luăm banda Area 51, deoarece Beeline mi-a arătat indicatorul de ieșire, dar nu știam pe care dintre cele două trebuia să le iau. Mi-a arătat acest lucru:

Mi se pare un rahat că nu are un indicator pentru aceste situații. În teorie există acesta, dar nu l-am văzut în cei aproape 1000 de km

Este posibil ca odată plasat în dreapta să iasă pentru a indica faptul că rămân în stânga, recunosc că nu am acordat atenție, dar nu pare practic.

Asta în ceea ce se potrivește nu este un impediment, recalculați dacă vă înșelați și atât. Este în faza inițială și mai are încă multe filmări de făcut, înțeleg și accept acest lucru, totuși ceea ce nu s-a întâmplat este că, dacă nu aveți o conexiune, nu generează traseul.

Eram deja în parcarea motocicletelor cu totul asamblat, google maps în stânga pe suport (el are dreapta mea, mi-a ținut mobilul ca fostul meu are banii), am pus google pa 'house și îmi spune că fara sa-l apas peste 3 ore si putin stau in picioare. Merg la aplicația beeline și îmi spune că nu a putut genera ruta, deoarece nu are conexiune de date. W T F

În Motorland adevărul este că 4G și 3G mergeau destul de rău pentru mine, de parcă ar fi saturate, îmi imaginez. La naiba, a fost vândut dacă ar fi depins 100% de Beeline, da, aș fi putut să cobor în oraș și să-l pun acolo (Garda Civilă ne-a condus practic la Alcañiz), dar ce palazo.

În ceea ce privește navigarea, am învățat să interpretez că, dacă nu vă spune nimic pentru acel punct conflictual (ieșire, intersecție etc.) înseamnă că trebuie să continuați acolo unde circulați urmând direcția săgeții. Acest lucru m-a făcut să mă îmbunătățesc foarte mult, dar există încă situații complexe în care se va deranja, dar chiar și așa am redus deja 80% din problemele pe care mi le-a provocat.

În ceea ce privește rutele offline, este încă un rahat. Așteptăm știri despre asta, dar este totuși un dezastru că nu poți genera un traseu dacă nu ai date.

Un alt aspect negativ pe care l-am constatat este că durează mult timp pentru recalculare. Într-un test pe care l-am făcut acum câteva zile, nu m-am dus acolo unde mi-a spus și, deoarece durează ceva timp să rectific traseul (pur și simplu îți spune că trebuie să mergi înapoi, foarte utile domnilor de la beeline), am petrecut care ar fi următoarea instrucțiune pe care a trebuit să o urmeze pentru a reveni la ruta inițială, apoi a revenit la ciclul de recalculare, precum și de patru ori. Serios, un dezastru, ceea ce nu este obișnuit, a fost o întindere ciudată.

Ultimul test pe care l-am făcut a fost marți, mergând într-un loc pe care nu îl cunosc într-o zonă în care am fost rar. Știam cum să ajung la locul respectiv, problema este că locul pe care l-am indicat era într-o zonă non-pietonală și din moment ce nu are un indicator de sfârșit de călătorie (nici nu știam în ce loc trebuia să merg) a fost ca), am mai mers în jur de două până m-am oprit și am privit pe Google Maps ce făceam cu viața mea. La sfârșitul călătoriei, are o bară în partea de sus care vă spune unde trebuie să ajungeți la destinație, dar nu vă spune „sfârșit, ați ajuns”, așa că, dacă continuați fără oprire, vă va recalcula din nou, o mizerie.

În cele din urmă, vă spun că sprijinul pe care îl au este nul. Am scris în feedback și nu am primit niciun răspuns (acum 12 zile) și ca mine mulți alții. Prin e-mail, ei mi-au răspuns, cu un răspuns generic că vor transmite feedback-ul meu grupului de dezvoltare. Acest lucru pentru mine este rău, nu, următoarele, dar, de asemenea, înțeleg că fiind atât de puțini ar trebui să meargă la fund.

Pe scurt, sunt lucruri de îmbunătățit pe care sunt sigur că le vor face. Acum, deși am decis să nu-l vând și să-l păstrez pentru posibilitățile pe care le are (este, de asemenea, un gadget minunat pentru a naviga pe site-uri pe jos sau cu bicicleta), Nu recomand achiziția ta.

Având în vedere prețul său, există alternative mai bune. În cazul meu, am cumpărat-o când am avut bicicleta goală și am vrut ceva discret, detașabil, deoarece telefonul mobil ar face trucul pentru mine (deși nu o puteți vedea în caz în plin soare), dar ajungeți locuri, vrei să faci o fotografie și să scoți o mie de bețe din bar.

Am încercat RAM Mount și a făcut trucul pentru mine, dar încă nu era ceea ce căutam (mă cântărea în ciuda faptului că am fost apăsat și atingeam butonul Bixby). În această postare nu vreau să compar sau să dezbat ce este mai bine dacă un GPS pur în stil Rider/Zumo sau Google Maps/Sygic etc. Ce vă pot spune este că, având în vedere nevoile pe care le aveam pentru discreție, îndepărtați-le și puneți-le, că nu era voluminoasă, în cele din urmă am optat pentru Quad Lock.

Așa cum am spus mai devreme, pentru preț, acest suport este mai accesibil decât Beeline și costă mai puțin de jumătate. Am încercat să-l doresc, dar îl văd în continuare verde pentru viteza pe care o parcurgem pe o motocicletă (cu bicicleta trebuie să fie grozavă), totuși este părerea mea și toată lumea este liberă să o cumpere.

Vă las câteva fotografii cu privire la aspectul Quad Lock asupra mea în cazul în care sunteți curioși: