Drumul Machu Picchu, partea a doua: conversia

Înregistrarea nu mințea: venise momentul. Dar nu „Momentul” la care vă gândiți cu toții: Peru Rail a uitat să ne avertizeze să ne acoperim ochii, dacă nu am vrut să suferim daune ireparabile ... Am ajuns într-unul dintre cele mai urâte și extravagante orașe pe care le-am văzut vreodată.: Aguas Calientes. Știu și sub numele de [...]

jurul

Drumul Machu Picchu, prima parte: Reflecții (și mărturisiri) pe tren

Se spune că Machu Picchu a fost singurul loc din Peru unde spaniolii nu au ajuns niciodată. Având în vedere locația sa, ascunsă între munți la o altitudine de aproximativ 2450 de metri, nu este de mirare că orașul a rămas „pierdut” ani de zile. Abia la începutul secolului trecut, când americanul Hiram Bingham, un [...]

Greutatea specifică a unei capitale istorice

Recunosc că mi-a fost greu să găsesc momentul să mă așez să scriu această intrare și încă nu sunt sigur ce va ieși de aici. Nu este prima dată când mi se întâmplă: de mai multe ori, de-a lungul acestei călătorii, am petrecut ore întregi în fața ecranului gol, fără să știu cum [...]

Lacul sacru, partea a treia: Insulele plutitoare ale Urosului

Călătoria mea în Peru este greșită. Nu există loc de îndoială: semnele au vorbit. Zilele trecute nu am apucat să intru înăuntru și, odată înăuntru, nu m-au lăsat să mă mișc. Am fost literalmente prins în Puno; ceva la care, sincer, nu m-am amuzat și mi-a cauzat o groază de timp [...]

Lacul Sacru, partea a doua: frică și ură la graniță

După ce am vizitat Isla del Sol, am luat un autobuz care, din Copacabana, trebuia să mă ducă la Puno, un alt oraș de pe malul lacului Titicaca, dar pe partea peruviană. Totul mergea bine ... până am ajuns la graniță. Vă amintiți sarcasmul cu care, în urmă cu câteva zile, am comentat că m-am „furișat” în țară? Evident, deși [...]

Lacul sacru, prima parte: Adio Bolivia

Ultimele zile le-am petrecut la revedere de la Bolivia pe lacul Titicaca. Îmi spun „la revedere” pentru că Bolivia nu este o Marina D'Or unde ajungi și pleci, iar dacă te-am văzut nu-mi amintesc. Nu: trebuie să-ți iei rămas bun de la Bolivia. În același mod în care, atunci când ajungeți, aveți nevoie de un timp de adaptare [...]

La Paz: agitat, nu revoltat

Sunt din ce în ce mai fericit că am decis să fac această etapă a călătoriei fără ghid. Ghizii ajută, fără îndoială; ajută, cu condiția să fie luați pentru ceea ce sunt: ​​un punct de referință, nimic mai mult. Cu toate acestea, de când am lăsat Asia în urmă, călătoresc fără ghid. Recunosc că în Buenos Aires am luat [...]

Cealaltă parte a Boliviei: Sucre se îmbracă

Uneori planurile se strică. Și uneori planurile sunt răsucite în bine. Am venit la Sucre fără intenția de a sta prea mult timp pe ea. În primul rând, pentru că intuiția mea mi-a spus că este un oraș în care nu prea sunt de văzut; în al doilea rând, pentru că acum călătoresc cu timp limitat, am […]

În măruntaiele istoriei

„Se spune că până și încălțămintea cailor a fost făcută din argint în momentul înfloririi orașului Potosí. De argint erau altarele bisericilor și aripile heruvimilor în procesiuni: în 1658, pentru sărbătorirea Corpus Christi, străzile orașului au fost pietrate, de la [...]

Deșerturi albe, lagune colorate, peisaje Dalí

V-am spus că, pentru a ajunge din urmă, săptămâna aceasta va trebui să renunț la o intrare dublă. Ei bine, iată-l. Din fericire, pentru a compensa precedentul, care s-a dovedit puțin mai dens, acesta va fi practic „vizual”. Și nu sunt multe de spus când petreceți trei zile mergând la încărcare [...]