Nume:

Pierdere în greutate:
10 kilograme

Durată: 3 luni

Punctul de inflexiune: Oamenii spun întotdeauna că cu cât începeți mai devreme după naștere, cu atât va fi mai ușor să slăbiți. Am ajuns să câștig atât de multă greutate după livrarea prin cezariană, încât am ajuns să depășesc greutatea postpartum, care era în jur de 65 de kilograme. Revenirea în formă a fost importantă. Nu am vrut să arăt „dolofan” și am făcut un plan pentru a-mi atinge greutatea obiectivului înainte de prima zi de naștere a bebelușului meu și pentru a obține acele fotografii perfecte în care să pot arăta în formă și fabulos.

Mic dejun:

Micul dejun a fost întotdeauna sănătos și hrănitor. De obicei îl aveam în jurul orei 11 dimineața. Poate include orice fel de lapte, fulgi de ovăz, miere, nuci și semințe, pâine integrală de grâu, roti subji, chila sau poha. Nu au existat restricții.

Masa de pranz:

Am luat un mic prânz. Nu am încetat să mănânc orez alb. Orice a fost făcut acasă, cum ar fi dal, cholai, rajma, kadhi sau soia, l-aș avea cu orez, niște subzi, caș și o parte de salată.

Masa de seara:

Am sărit peste cină pentru că am postit intermitent (16: 8). Am o ceașcă de chai și o gustare cu conținut scăzut de calorii în jurul orei 18:00. Mai târziu aș mânca ceva din farfuria soțului meu, dar atât

Dacă este ziua înșelătoriei, mă vei găsi mâncând stradă! Puris, gulabjamuns, pav bhaji, golgappas sau prăjituri sunt preferatele mele! Cu toate acestea, încerc să-mi limitez mesele de înșelăciune de două ori pe lună.

Antrenamentul meu:

Rutina mea de exerciții fizice era puțin diferită. Personal, nu sunt un fan al antrenamentului de forță. Am început cu cardio și obișnuiam să sar mult pe coardă, dar am ajuns să mă rănesc din cauza antrenamentului excesiv. Din moment ce am decis să o iau ceva mai ușor.

Ca gospodină, mă ocup de tot ce fac în casă. De la praf, măturat, organizat sau chiar îngrijind copilul, am fost activ toată ziua.

Rețetă cu conținut scăzut de calorii, jur prin: A avea gustări mici poate fi bun pentru a pierde în greutate. Mi-a plăcut să am alune, unt, semințe de in, migdale, makhanas (vulpe) sau fursecuri digestive sănătoase.

Secretele de fitness: Sunt un mare fan al postului intermitent și l-aș recomanda oricui dorește să slăbească. Nu este complicat și nu necesită nicio pregătire extinsă. Mâncarea simplă de zi cu zi ar fi suficientă. Am băut multă apă, am schimbat zahărul cu zahăr brun și, ca întotdeauna, moderarea este cheia.

În ceea ce mă privește, nu existau reguli dure și rapide. Am încetat să mai număr caloriile după un timp. Important de reținut este să atingi un deficit caloric, care te ajută să arzi grăsimile. Asigurați-vă că faceți mișcare și urmați o dietă disciplinată și veți vedea progrese pentru dvs.

Ce m-a ținut motivat:

Ziua de naștere a bebelușului meu se apropia și tot ce am avut este de 3 luni să scap de kilograme. Am profitat de situația de închidere și am început să lucrez la corpul meu. Fără femeie de serviciu, am făcut toate treburile casnice singure, am avut grijă de bebeluș și am urmat postul intermitent. Acest lucru a fost suficient pentru a începe. Blocarea a fost momentul perfect pentru ca eu (sau oricine) să slăbesc!

Cum vă asigurați că nu vă pierdeți atenția?
În timp ce a fost închis a fost dificil, la urma urmei, au existat câteva avantaje. Nu mâncam afară, nu făceam muncă singură, fără distrageri sau vacanțe. Acest lucru a asigurat că rutina mea nu a fost deranjată mai mult de 2 luni. Am putut vedea schimbarea pentru mine când numărul de pe scară a scăzut. M-am alăturat unui grup de sprijin pentru postul intermitent. Am participat chiar la o provocare de corzi. A fost foarte motivant!

Care este cea mai grea parte a supraponderalității? Cea mai rea parte nu se potrivea hainelor mele de dinainte de sarcină. Pierderea în greutate a avut, de asemenea, grijă de problema PCOS. Când era mai greu, se temea să dezvolte probleme de sănătate. Nivelurile mele de încredere au scăzut la un nivel minim. Transformarea a făcut ca schimbarea să se întâmple.

Ce formă vedeți peste 10 ani?
Sincer, la 40 de ani, vreau să fiu atât de în formă încât să par că am 20 de ani. Voi continua să urmez postul intermitent, să rămân activ și să limitez mâncarea nedorită.

Punctul de jos: Pierderea în greutate nu se întâmplă peste noapte. Au fost săptămâni în care nu am putut vedea nicio diferență și m-am simțit descurajat. Nici măcar nu dormeam bine pentru copilul meu. A fost destul de provocator.

Lecție învățată din călătoria de slăbire. Exercițiile fizice joacă un rol de 20%, în timp ce dieta dvs. este responsabilă pentru 80% din pierderea în greutate. Fii disciplinat și răbdător și vei realiza corpul de vis pe care ți-ai dorit întotdeauna să-l ai.