Acest blog nu are altă pretenție decât să păstrez o evidență a dietelor pe care le fac. Îmi place să mănânc bine și mult mai mult să mănânc prost. Ceea ce mă determină să mă îngraș. Aici povestesc, în principal pentru mine, experiențele mele.

Marți, 16 februarie 2016

Dieta Clinicii Byblos. Săptămâna 3

Săptămâna aceasta mi-a fost dor să agăț meniul. Astăzi este ultima zi a acestei săptămâni și în această după-amiază voi obține un nou meniu și îmi voi controla greutatea.
Mi-e teamă că săptămâna aceasta, în ciuda faptului că am respectat cu strictețe dieta, nu am scăpat atât de mult cât se aștepta, dar vom vedea în după-amiaza asta.

Meniul 1:
Mancare: sunca York cu trei felii de rosie, ulei si otet. Fripturi de vita prajite
Cina: Două ouă prăjite cu șuncă sau sparanghel și merlan prăjit.

testarea

Meniul 2:
Mâncare: conservă de anghinare cu șuncă, sfoară (prefer anghinare congelată, nu au aroma conservată care nu-mi place deloc).
Cina: talpă sau cocoși la cuptor și un kiwi.

Meniul 3:
Mâncare: friptură de pui cu ciuperci (pe măsură ce meniul se repetă, a doua zi am schimbat puiul cu un iepure)

Cina: O bucată de brânză uscată (manchego) + 2 mere.

După cum puteți vedea, dieta este foarte ușor de transportat. Să vedem în ce dietă aveți ouă cu șuncă și brânză de 2 ori într-o singură săptămână;)

Apropo, folosesc de câteva zile programul „My Fitness Pal”. Acest program este folosit pentru a număra mesele pe care le consumați pe tot parcursul zilei și este sincronizat cu contorul de pași al telefonului sau cu aplicațiile de tip Endomondo pentru a adăuga caloriile pe care le consumați pe parcursul zilei.
Nu-i acord prea multă atenție, dar îmi place să țin cont de ceea ce mănânc, mai ales să mă pot uita în scopuri statistice când au trecut anumite zile și memoria mea nu dă mai mult.

Programul, bazat pe alimentele pe care le puneți și cantități, face o estimare a caloriilor pe care le-ați consumat și vă estimează greutatea în 5 săptămâni dacă mențineți ritmul meselor.

Ca anecdotă, să spun că ziua brânzeturilor este cea mai calorică dintre toate și că peștele m-a surprins prin aportul caloric redus pe care îl are de obicei (deși, desigur, atunci când îl luați prăjit de cele mai multe ori crește numărul de calorii ).

Miercuri, 3 februarie 2016

Dieta Clinicii Byblos. Meniul Săptămâna 2

Ieri a fost prima zi în care am dat socoteală în fața medicului.
Eram foarte fericit pentru că mă cântărisem acasă și văzusem progresele zilnice, dar când am mers cu prietenul meu la consultație, primul lucru pe care l-a făcut Carlos a fost să-l felicite pe prietenul meu și să sublinieze cât de bine s-a descurcat ( parcă ar spune: învață de la prietenul tău și nu mai mânca chifle).

Am ajuns pe cântar, eu mai întâi: 2,1 kg pierdute într-o săptămână. Prietenul meu după: 3,2 kg!

Ce invidie! Acest lucru îmi amintește de prima dată când am fost la Natur House și în prima săptămână am slăbit puțin mai mult de 4 kg (de lichide).
Nu am idee ce ar putea fi din cauza dietei, a celor 21 de mese care există în săptămână, am urmat-o strict în fiecare zi, cu excepția uneia, și nu voi leșina excesiv.

Este curios că un rezultat, acela izolat ar fi fost foarte bun, dacă îl compar cu cel al prietenului meu, îl face direct mediocru.

Oricum, săptămâna viitoare ne vom compara din nou, pentru a vedea dacă mă apropii de cifrele prietenului meu.

Meniul pentru a doua săptămână este după cum urmează:

Meniul 1
Mâncare: friptură de vită la grătar și sparanghel. Cred că astăzi vor fi sparanghel verde bine sotat.
Cina: pește prăjit și un măr.

Meniul 2
Mâncare: Panglică de filet și fasole verde. Le voi face săteți cu usturoi, ceea ce îmi place.

Cina: cocoș de rație prăjit/talpă. O portocala.

Meniul 3
Mâncare: Păstrăv sau file de merlan prăjit sau file de vițel (am cumpărat file de vițel) și castravete
Cina: omletă de dovlecei.

Nu am făcut niciodată o omletă de dovlecei. Carlos mi-a spus să o fac la fel ca și cum ar fi o omletă de cartofi, dar cu dovlecei.

Luni, 1 februarie 2016

Dieta Clinicii Byblos. Meniul Săptămâna 1

meniuri săptămânale constau dintr-un mic dejun (obișnuit), un prânz și o cină.
Între ore puteți oricând să gustați, urmând liniile directoare generale.
Există 3 meniuri care se repetă.

Luni:meniul 1
Marţi:meniul 2
Miercuri:meniul 3
Joi: meniul 1
Vineri:meniul 2
Sâmbătă:meniul 3
Duminică:meniul 1 din nou.

Nu este repetitiv și îmi face mai ușor să merg la cumpărături. În ziua în care îmi dă dieta săptămânală, profit de ocazie pentru a merge la cumpărături și pentru a cumpăra tot ce am nevoie x 2 sau x 3. Dacă este perisabil, îl îngheț, iar dimineața îl scot din congelator.

Meniul meu din această săptămână a fost:

Meniul 1
Mancare: Pui prajit/prajit cu ciuperci
Cina: pește alb cu ciuperci

Meniul 2
Mancare: Merlucu gatit sau aburit. Castravete condimentat cu ulei și oțet
Cina: prăjit pește și o portocală

Meniul 3
Mâncare: Entrecot cu sparanghel (sau salată verde)
Cina: șuncă serrano și o portocală.

De când am început această dietă am început să apreciez peștele prăjit. Sunt surprins că, deși pielea este crocantă și foarte gustoasă la exterior, peștele este încă suculent la interior.

Dieta clinicii Byblos

Săptămâna trecută am luat din nou o dietă.
Ar trebui să fiu hotărât să iau o dietă definitiv sau cel puțin să durez mai mult decât au fost pentru mine în ultima perioadă.
Mi-au rămas multe kilograme, multe kilograme pentru a mă simți mai confortabil cu mine, multe kilograme pentru a putea face sport fără a suferi răni constante (sau cel puțin așa sper), multe kilograme ca să nu trebuiască să-mi schimb garderoba, multe kilograme care vin cu alte lucruri, precum colesterolul, trigliceridele și o mulțime de acronime care nu știu ce înseamnă.
Deci, profitând de faptul că tocmai a trecut Crăciunul, tocmai a trecut ziua mea de naștere, mai este timp pentru vacanțe, am luat decizia de a merge la dietă.

Pentru a face acest lucru, m-am dus la clinica Byblos unde mergusem deja cu altă ocazie, la mijlocul verii (care se gândește să meargă la dietă în iulie) și nu a durat mai mult de 3 săptămâni.

Am referințe foarte apropiate la clinica respectivă. Socrii mei au venit cu rezultate foarte vizibile.

Regimul alimentar este 99% o chestiune de voință și, pentru a ajuta la această voință, am putut recruta un prieten care a urmat și o dietă cu mine. Lucrurile de voință (cum ar fi să ții o dietă sau să mergi la sală) sunt mai ușoare dacă ai un partener de sacrificiu la care poți apela în momentele de slăbiciune și pe care îl poți încuraja și el te încurajează să continui cu sacrificiile, cel puțin până când Am navigat și urmează o dietă completă.

Acolo ne-am prezentat și, după ce ne-a cântărit, a dat fiecăruia dintre noi o dietă diferită. El i-a dat prietenului meu aceeași dietă pe care mi-a dat-o în ziua lui și, în opinia mea, mi-a dat una mai drastică, presupun că va fi pentru că știu deja cum funcționează.

Această dietă are o regulă generală pe care trebuie să o respectați și apoi vă oferă un meniu săptămânal, astfel încât să vă fie mai ușor să o urmați, deoarece nu trebuie să vă gândiți la ce să mâncați în fiecare zi.

Carlos îți ia un control săptămânal și ajustează dieta pe baza rezultatelor săptămânii precedente.

Liniile generale sunt după cum urmează:
Interdicții:

• Fără alcool, zahăr, făină sau paste.
  • Usturoiul și ceapa sunt interzise (le puteți folosi pentru gătit, dar nu le mâncați
  • Lămâia interzisă (lămâia este constipată), înlocuiți-o cu oțet.

Ulei de măsline: nelimitat. Alimentele pot fi consumate prăjite fără probleme (fără
făină)

La micul dejun dacă vrei să faci baie pâinii în ulei de măsline, nicio problemă.

• Apă, ceai, cafea.
  • Băuturile carbogazoase sau apa spumante interzise.
  • Cafea cu lapte: 1 pe zi și de preferință înainte de 11 dimineața. Atunci poti
  • bea tot ce vrei, dar fără lapte.

Pentru gustare între mese:

• castraveți murați (nu dulci și acri)
  • măsline (neumplute)
  • Sunca York
  • Curcan
  • bulion degresat

Asta fără nicio limită. Puteți lua orice doriți cu până la 1 oră înainte sau după
mese.

cafea cu lapte
2 kiwi/2 portocale (puteți avea și un suc natural de portocale).
Două tostaditas sau șuncă/curcan

Ceea ce fac în timpul săptămânii este cafeaua pentru micul dejun, mai multe felii de șuncă și fructe (de obicei, eu variaz). În săptămâna în care am mai mult timp, am cafea, un suc de portocale și 2 pâine prăjită bine înmuiate în ulei de măsline.