Informații despre excursii cu copii, turism de familie și destinații.

acesta

Din câte știu eu, există două căi călătoresc în Insulele Baleare. Una este rezervarea unui bilet de avion, iar cealaltă este traversarea Mediteranei cu barca. Fără îndoială, cea mai distractivă și relaxată este a doua opțiune. De asemenea, puteți încorpora mașina în pachet, care va fi foarte confortabilă în timpul vacanței, cu atât mai mult într-un călătoriți cu copii. Am început călătoria spre Menorca plecând din Barcelona, ​​iar întoarcerea de la Ciutadella la Barcelona câteva zile mai târziu. Suntem în măsură să explicăm în detaliu cum este să călătorești cu copiii de pe feribot Balèaria. Aici vă povestim despre experiența noastră, care prin extensie va fi similară pe alte rute maritime operate de aceeași companie în Marea Mediterană.

Călătoria în plan familial cu barca către Insulele Baleare este plină de avantaje pe care le puteți citi mai jos, intercalate în relatarea experienței noastre la prima persoană.

De la Portul Barcelonei la Ciutadella, Menorca, cu feribotul

20.12 h.

Cu mașina bine încărcată ne îndreptăm spre Portul Barcelonei. Deși mai este mult timp, mult timp, până când feribotul nostru navighează, vrem să ajungem la timp pentru a efectua toate procedurile cu calm și pentru a putea savura fiecare moment al călătoriei de la începuturile sale.

Din moment ce vom călători cu mașina, am profitat de ocazie pentru a transporta pachetele unei călătorii normale pe care o facem pe drum. Nimic de-a face cu ceea ce am fi luat dacă excursie în Insulele Baleare afară cu avionul. Această disponibilitate a spațiului fără limită de greutate este ideală, deoarece ne permite să gestionăm „pentru orice eventualitate” de haine, încălțăminte și diverse gadgeturi cu liniște absolută și nervi zero. Pentru a spune că în portbagaj purtăm umbrela pentru plajă, un rucsac plin de ochelari de protecție și tuburi de scufundare și mai multe valize.

Tot spațiul dorit

Unul dintre avantajele călătoriei cu feribotul cu vehiculul dvs. este că nu există limitări de bagaje. Puteți lua tot ce se potrivește în mașină.

20.35 h.

Gestionăm biletele de îmbarcare la terminal și acestea ne dau un snop de hârtii cu toate biletele pentru familie și pentru mașină.

Îmi iau rămas bun de la soția și copii. Mă duc la îmbarcare în mașină și de aceea nu putem intra cu toții dintr-o dată. Vor urca pe nava Martín i Soler de la Baleària pe de altă parte. Sper să nu rămână la pământ.

Feribotul Baleària Martin i Soler a andocat în Barcelona

21.00 h.

Manevrarea între rampe. Într-un spațiu oarecum deranjant, cobor pe pante înguste urmând semnele lucrătorilor din Baleària. Se pare că pe fiecare etaj, sau punte, aerul este mai gros, ca învechit. Ajung la etajul 1. Aș spune că trebuie să fie de aproximativ 10 metri adâncime. Fac o fotografie pentru a-mi aminti unde este mașina după ce am luat ceea ce am nevoie pentru a petrece noaptea la bord.

21,32 h.

Așteptarea este nesfârșită până când familia urcă pe barcă. Este timpul să faceți o fotografie a portului, deși există deja puțină lumină în zona Atarazanas sau Drassanes. Din partea de sus a punții, aș spune că înălțimea este similară cu un etaj al cincilea, orașul pare deja departe, într-o altă dimensiune. Nava nu s-a mișcat și se pare că călătoria a început deja.

De aici, oamenii care accesează nava par ființe minuscule. În ciuda distanței, pot distinge cele trei mici pietre ale mele și recunoașterea este reciprocă. Toată lumea se îmbarcă deja!

22,38 h.

Ne-am adunat în fața tejghelei și ne indică cabinele pe care urmează să le ocupăm în timpul călătoriei noastre. Ne vom împărți în două compartimente și suntem încântați să le vedem în interior. Sunt contigue, 840 și 844. Când intrăm facem o explorare detaliată și ni se pare că vom dormi foarte bine.

Este timpul să luați cina în autoservire și să vă reîncărcați bateriile înainte de culcare. Pe barcă găsim o mare varietate de opțiuni și, de asemenea, posibilitatea de a comanda un meniu pentru copii pentru copii.

Cina de familie la bord

Călătorind cu copiii și odihnindu-se

Este un lux să te poți odihni în cabina ta în timp ce căpitanul navei face treaba de a te duce la destinație. Și acest lucru este valabil atât pentru noapte, cât și pentru somn, dacă călătoriți în timpul zilei.

24.00 h.

Ora douăsprezece noaptea sunt însoțite în cabină de o legănare foarte plăcută pe îndelete care doar ajută la somn să depășească orice rezistență.

Noapte bună! Dormi în cabina feribotului

7.00 h.

Bună dimineața, jumătate de oră, bate, bate, bate. Bună dimineața, jumătate de oră, bate, bate, bate. Este puțin peste șapte dimineața și suntem treziți cu puțin timp înainte să ne declanșeze propria alarmă. Am crezut că vor anunța ceva mai târziu. E atât de bine în pat! Bună dimineața, jumătate de oră, merge pe hol în timp ce echipa Viajares se pregătește pentru o nouă zi.

În nimic urcăm pe punte și vedem pământ. Minorca! Este încă o fâșie îngustă la orizont, dar nu există nicio îndoială că am ajuns la insulă. În doar câteva minute se organizează un adevărat festival, o recepție la Insulele Baleare spectaculos. Soarele răsare pe prova navei în momentul precis în care încetinește pentru a deschide intrarea în portul comercial Ciutadella.

Răsăritul soarelui la sosirea în Menorca

8.00 h.

Cu maximă punctualitate am andocat în Menorca. Urcăm cu toții în mașină, de data asta da, și împreună desfacem calea sinuoasă prin interiorul calii navei până ajungem la nivelul portului. În cele din urmă coborâm rampa metalică zgomotoasă și ne luăm rămas bun de la nava Baleària. Începe aventura noastră de familie în Menorca!

În vacanță în Menorca cu familia

Revenirea la Menorca este un motiv de bucurie în casa noastră. Am fost deja de mai multe ori și nu ne dezamăgește niciodată. De data asta a noastră excursie la Menorca Au trecut câteva zile și ne-am simțit atât de bine încât am fantezat chiar și ideea de a pierde nava înapoi.

Cazare Royal Son Bou, Menorca

Am rămas în Royal Son Bou de acolo pentru a face excursii la unele dintre cele mai frumoase golfuri și plaje de pe insulă. Mai târziu voi explica mini-ul nostru vacanțe cu copii în Menorca.

Cales Coves din partea de sud a Menorca

Întoarcerea, din insula Menorca în orașul Barcelona

10.05 h.

După trecerea controalelor de acces în portul comercial Ciutadella, primim instrucțiunile de a parca mașina la rând, astfel încât să existe un set ordonat de vehicule. În fața noastră, un băiat scoate câțiva câini pentru o ultimă plimbare din portbagaj. Înăuntru are o placă de surf. Și pe deasupra două caiace galbene. Nu știu cine face fața mai tristă dacă câinii sau proprietarul. A lăsa Menorca în urmă este greu.

10.09 h.

Ne-am despărțit pentru a accesa nava la fel ca la ieșire. De data aceasta nu am trecut de etajul 3 cu mașina noastră. Sau ce este la fel, suntem la nivelul mării. Muncitori ai Baleària cu veste fosforescente, acestea sunt însărcinate să ofere indicații către fiecare șofer și, de asemenea, camioanelor mari.

10.58 h.

Pe balconul de la pupa nu ne lipsește nici un detaliu al dezarmării bărcii. Doi marinari se mișcă cu agilitate între o pânză de păianjen de frânghii mari. Fără echipamentul adecvat ar fi imposibil să colectăm aceste frânghii impresionante. În dansul său particular, se repetă un gest, o întoarcere a gâtului asemănătoare cu un tic nervos. Este vorba de a vorbi printr-un fel de microfon pe care îl poartă pe rever pentru a comunica cu podul de mână. Stern lipsit de frânghii pe care parcă îl auzim.

11.16 h.

La finalul manevrei, unul dintre muncitori mi-a dat înapoi boneta pe care vântul mi-a smuls-o neglijent. - Aici domnule - vă mulțumesc foarte mult! spun.

Cabinele noastre pentru această călătorie sunt 840 și 836. Repetăm ​​una dintre ele! Ne instalăm și copiii sunt responsabili de o nouă inspecție vizuală detaliată.

Distragerea și divertismentul garantat

Nu ai timp să te plictisești pe barcă, descoperind diferite punți și spații interioare. Există, de asemenea, o sală de joacă pentru copii, spectacole și filme pe care cei mici le vor adora

11,32 h.

Cei patru băieți ai casei au stat pe niște canapele confortabile într-unul din saloanele feribotului pentru a viziona filmul Frozen care tocmai a început. Au văzut-o de cel puțin zece ori, dar copiii sunt absorbiți de parcă ar fi prima dată. Există o liniște totală în interiorul feribotului, în timp ce marea prezintă câteva creste de val alb prin fereastră.

Aruncă-l, aruncă-l ...! Cât de frumoasă este tema centrală a filmului Walt Disney. Dă-i drumul Dă-i drumul!

12.23 h.

Toată familia a mers la partea de animație și jocuri a bărcii. Acolo găsim un bazin de bile colorate și o mulțime de resurse pentru distragerea atenției celor mici. Dar, fără îndoială, cel mai bun lucru este grația pe care o are monitorul care lucrează acolo. La un moment dat, a pictat copiii cu fețe feline și sunt mai mult decât mulțumiți de rezultat. Se uită unul la altul într-o oglindă mică și se aseamănă. Anaïs a făcut o treabă excelentă și reușește, de asemenea, să distreze părinții cu o conversație plăcută despre viața de la bord și câteva anecdote.

Imposibil de plictisit pe barcă

13.06 h.

În jurul orei și jumătate nava intră în Golful Alcúdia, în Mallorca. Este singura escală pe ruta care leagă Menorca de Barcelona. Aici, în Puerto de Alcudia, suntem reținuți aproximativ o oră.

Când nava pleacă, ne oferă un traseu panoramic frumos, cu copleșitorul Cap de Formentor protagonist absolut.

Cape Formentor

14.13 h.

Sosește ora prânzului și la cererea trupelor ne decidem cu privire la serviciul de grătar de pe puntea superioară a feribotului. Am devorat o combinație de carne, chorizo ​​și coaste proaspete făcute chiar acolo. Și suntem în glorie bucurându-ne de călătorie și de briza mării.

Prânz la grătar pe puntea bărcii

15.07 h.

Pentru o digestie bună, nimic mai bun decât să ne folosim cabinele pentru un pui de somn de campionat. Totul pare să se potrivească perfect, soarele venind prin fereastră, mișcarea lină a bărcii, senzația de pace și ne relaxăm zguduiți de Poseidon și Morfeu.

În larg, Marea Mediterană în cea mai pură formă

O ocazie de a vă bucura de o panoramă vizuală foarte frumoasă din perspectiva privilegiată a feribotului. Să fii înconjurat de mare, de strălucirea valurilor și de cer, de a îndoi frânghii ca marinarii de altădată ...

Aterizați la vedere!

17.57 h.

Puteți vedea deja coasta catalană. Și, pe măsură ce ne apropiem, vedem atât de mulți cisterne și transportatori de marfă în fața intrării în Portul Barcelonei, încât ne dedicăm numărării lor și încercăm să ghicim ce mărfuri transportă. Dar suntem distrași de avioanele care, îndreptându-se pe pista de aterizare Barcelona El Prat, par să ne spele pe cap.

Sosirea la Portul Barcelonei Colón prezidează faleza Barcelonei

Ora 19:15.

Feribotul Martin i Soler din Baleària Intrați încet prin Bocana Nord din Portul Barcelona în timp ce contemplăm fără a pierde detaliile întreaga faleză a orașului. Muntele Montjuïc, macaralele din port, marile nave de croazieră ancorate, Podul Europa, diversele docuri și docuri. Sunt o mie de detalii care ne atrag atenția. De la un moment la altul, se va auzi anunțul pe difuzoare pentru a coborî la mașina din beciuri, dar vrem să ne grăbim cât putem să ne sprijinim de balustradă, urmărind. Se pare că barca ne va lăsa aproape în mijlocul Ramblasului.

20.00 h.

S-a terminat. Suntem cu toții deja în mașină și ieșim afară pentru a abandona nava în cele din urmă și a intra în oraș exact când începe să se întunece în Barcelona. Este similar cu ieșirea dintr-un tunel. Avem o senzație clară de sfârșitul verii, deoarece a doua zi începe școala, munca continuă și viața de zi cu zi va prevala din nou în ziua următoare.

Am ajuns la noi acasă.

Adevărul este că atât călătoria de ieșire, cât și cea de întoarcere au fost una dintre cele mai plăcute, fără grabă, fără stres de niciun fel, cu timp de odihnă sau de a fi distras cu copiii cu serviciile oferite de navă. Mâncarea este, de asemenea, delicioasă și există opțiuni concepute pentru copii. Călătoria cu feribotul către Insulele Baleare pare astfel o modalitate excelentă de a începe o vacanță.

Sărbători cu Baleària

Mulțumim sprijinului și facilităților companiei Feriboturi Baleària am putut să împărtășim povestea experienței noastre.