Rocking Rope 17 martie 2016 note Lasă un comentariu

cronici

De Carlos Arocha:

Ei bine, oameni, voi plasa primele două cronicise referă la expediția vârfului Lenin din 2007.

Cronici care vor vedea lumina după aproape 9 ani, astfel încât să se clarifice îndoielile și să se știe ce s-a întâmplat.

Au existat speculații și șoapte despre expediția noastră, în special în cercurile de alpinism din Canaria Ciudat nu? că a fost un dezastru, chiar și când am ajuns să-mi abandonez partenerul la înălțimi de 6.500 de metri, când partenerul David a decis să se întoarcă.

În aceste cronici se va vedea că au greșit de la început până la sfârșit.

Că această expediție nu a avut toată repercusiunea la nivel local, Pur și simplu o spun cu voce tare, pentru că nu a fost interesant în cercurile menționate mai sus, unde invidia pură a domnit întotdeauna, care contribuie doar cu limba lor lungă, speculații pure, fără a avea nici o idee.

Doar partenerul meu David și cu mine, până în prezent, știm prin ce am trecut pentru a face acest proiect înainte.

Proiect care a primit doar 1000 euro (bilet avion) în ceea ce privește furnizarea de servicii a Consiliului municipal Tejeda, așa cum am efectuat, odată ce mă întorc, 10 activități cu titlu oneros

Adică nu am primit niciodată un euro gratuit de la vreo instituție publică, pentru a-mi realiza proiectele.

Așa că domnilor ... doamnelor, înțelese, neînțelese și știți totul, îmi las cronicile și vă trageți concluziile.

Primăria Tejeda la 7.134 m.

Cronica nr. 1. Ziua 01. Data 08-02-2007

Titlu: Începe aventura noastră.

Am aranjat să mergem la aeroport la 05:00 dimineața, zborul nostru către orașul Barcelona a fost la 07:10 AM. Tatăl partenerului meu de aventură a fost de acord să ne ducă la aeroport.

Bagajul nostru de expediție constă din patru tobe și o geantă de voiaj, unde transportăm tot ceea ce ține de echipament de alpinism și mâncare în timpul șederii noastre pe munte, adică „Încărcat ca niște catâri”.
Prevăzusem deja acest eșec al excesului de greutate și de aceea aveam un plic cu cel puțin 100 de euro pe cap pentru a plăti excesul.

Îmi veți spune unde vom merge doar cu cele 20 de kilograme care ne permit să continuăm acest tip de zboruri interne.
În timp ce eliberam biletele și depuneam tobe pe bandă, încercam să negociez cu fata de la ghișeu dacă ne vor lua niște kilograme și așa a fost, a trebuit să plătim 30 de kilograme în exces, dar pe pe de altă parte, a luat cu 30 de kilograme mai mult decât am avut, pe scurt, cu cele 20 de kilograme care ți aparțin, nici nu ne-a dat să începem.

Am ajuns la aeroportul din Barcelona la ora 11:30, ora peninsulară, așteptând aproape o oră pe benzi pentru a ne colecta bunurile.

Următorul nostru zbor a plecat la 15:30 spre Moscova ... și surpriză că am primit, vor să ne facă să plătim 15 euro pe kilogram pentru bagajul în exces, am avut acest lucru, dar ne-am gândit că nu va fi atât de mult prețul pe kilogram.

După atâtea negocieri pentru a goli șeful unui manager al companiei rusești aeroflot, am reușit să ne trecem bagajele plătind o sumă de 450 de euro.

Ce aventura ! Am început bine, dar nu aveam de gând să renunțăm atât de ușor.

După patru ore de zbor, am ajuns la Moscova cu doar 15 minute. Pentru transfer, ne-am rugat să nu pierdem zborul și ei ne vor taxa pentru a doua oară pentru excesul de bagaj către Bishkek, ceea ce nu s-a întâmplat.

Aeroportul din Moscova

În zona de tranzit ne așteptau deja hostese foarte prietenoase, cu permisul de îmbarcare în mână.

Nu ne amintim o transbordare atât de rapidă, mai ales din cauza „controlului” atunci când mergem în zona de îmbarcare.

Am ajuns la Bishkek după 4 ore și jumătate de zbor.

Pregătiți pentru a trece controlul vizei, am văzut neîncrezători cum doi indivizi au avut o dispută cu foarte puține lucruri, printre atât de mulți oameni și atât de multă lipsă de coordonare din partea autorităților, că a fost haos.

SURPRIZA SURPRIZA! cele mai grave temeri ale noastre s-au împlinit bagajele noastre erau undeva la Moscova, ne-am gândit că un astfel de transfer rapid ar putea fi cauza acestui incident.

Aeroportul din Bishkek

În drum spre a ne plânge la birou, am contactat în prealabil cu un link care trebuia să ne dea biletele corespunzătoare pentru zborul către Osh (Kirgiztan), comunicându-i cum putem într-un fel de engleză canarină pierderea bagajelor noastre.

Se pare că misiunea lui a fost doar să ne ofere biletele noastre, să arate biroul unde să revendice și să plecăm.

Imaginați-vă situația în care trebuie să vă plângeți companiei (Aeroflot) cunoscând problema limbii.

Datorită unei fete franceze care a acționat în calitate de interpret, am reușit să pretindem pierderea bagajelor, compania ne-a dat 3.500 som kirghiz, moneda oficială, care în schimb era de aproximativ 202 de dolari pentru neplăceri., că suntem inutili dacă nu avem echipamentul nostru.
Expediția a trecut prin momente în care a trebuit să ia o decizie, să rămână în Bishkek pentru a aștepta pachetele noastre, a pierde zborul spre Osh sau a risca să zboare spre Osh și de acolo să încerce să coordoneze sosirea bagajelor noastre prin legătura pe care acolo mă așteptam.

În cele din urmă, avem o șansă și spunem zbor spre Osh.

După 40 de minute într-un avion zdrobit, am ajuns la aeroportul „Osh International”, hehe, ce glumă, avea o pistă asfaltată și vă mulțumesc!

Aeroportul Osh

Odată ajunsi pe uscat, 5 persoane s-au apropiat de noi cu intenția că le vom lua transportul, da sau da, dar nu am încetat să repetăm ​​că așteptăm legătura noastră, aceasta a ajuns la final, luându-ne și dându-ne la "hotel".

Deja în acest lucru l-am informat că bagajul a fost pierdut și că nu ne vom muta de la Osh până nu va sosi, pentru că fără ea, la revedere expediției noastre.

Hotel la sosire la Osh

Acest contact a început automat să ne ceară documentația bagajelor, încercând prin toate mijloacele ca pachetele noastre să fie primul lucru dimineața înainte de a pleca în tabăra de bază. În timpul șederii noastre la hotel, legătura ne-a informat că totul va fi aranjat la 1:00 am.

Plecându-ne pe fereastră, văzând căderea unei furtuni grozave, am sperat că a doua zi vom avea totul rezolvat pentru a ne putea apropia de tabăra de bază

Vedere de la fereastra hotelului

Cronica nr. 2. Ziua 02. Data 03.-08-2007
Titlu: Incertitudine.

Șederea noastră la hotel începuse un pic haotică din cauza furtunii,
Rămăsesem fără apă și curent toată noaptea și o mare parte a zilei.

Hotel de lux nr?

La ora 07:00 în timp ce luam micul dejun, apare legătura noastră și ne spune că în acest moment nu se știe nimic despre bagajele noastre, lăsându-ne perplex și fără să ne ofere o garanție că acest lucru va fi rezolvat, propunându-ne dacă se apropie de tabăra de bază în acea zi sau mai petrecem o noapte în Osh, la care am decis brusc să mai așteptăm o zi în așteptarea noutăților, deoarece fără bagaje, nu există expediție.

În timp ce ne-am făcut timp

După ce am analizat posibilitatea de a lua unele decizii importante cu privire la efectuarea sau nu a expediției așa cum erau lucrurile ... dar legătura noastră a apărut la hotel la prânz și ne-a spus că pachetele vor fi acolo în acea după-amiază, la acel moment. apa și lumina se întorseseră deja.

Și apă și lumină au venit

De când am plecat din Gran Canaria până în acel moment, nu ni s-a întâmplat nimic bun.

HALLELUJAH! Norocul începe să zâmbească.
În cele din urmă vești bune!
În jurul orei 18:00 ne bat la ușa camerei, iar legătura noastră numită Tatiana comunică vestea bună că tobele noastre sunt mai jos.

Euforici am coborât pe cele șase etaje ale hotelului și ne-am strâns bunurile care ne-au pus în suspans în ultimele 24 de ore, în cele din urmă totul a mers bine, datorită faptului că legătura noastră lucra activ pentru recuperarea lor.

În cele din urmă au ajuns!

Astăzi ar trebui să fim în drum spre tabăra de bază, am ratat o zi de program, dar vom încerca să o compensăm cumva.

Cumva, acei 200 de dolari pe care ni i-au dat drept compensație pentru bagajele pierdute, au echilibrat parțial cei 450 de euro investiți în supraponderalitatea pe care o transportăm din Gran Canaria, deci există o parte bună a tot ceea ce este rău.

Recuperarea tobelor a fost o prioritate pentru noi.

Fețele noastre fericite spun totul.

Acum începe „aventura noastră»Avem totul legat pentru mâine dimineață pentru a pleca într-un camion de teren pentru o călătorie de 10-12 ore pe pistă de pământ până la tabăra de bază.

O cină bună și o bere pentru a sărbători reuniunea noastră cu conservele noastre.