Excursie la Moscova Ziua 2

25 martie 2016

După ce am vizitat devreme spectaculosul sat Kolomenskoye, ne-am îndreptat spre faimosul Kremlinul Moscovei din moment ce aveam bilete pentru a vizita în această zi Piața Catedralei.

Mesaje ale călătoriei noastre la Moscova:

Partea a II-a. Kremlinul Moscovei: Piața Catedralei

Am luat metroul de la Kashirskaya (Linia Verde) spre Teatralnaya și am ieșit din nou în iubita noastră Piață Roșie, am trecut mereu prin ea pentru a merge oriunde și a fost minunat.

Și mergem să ne întâlnim cu faimosul Kremlinul Moscovei. În primul rând vom vorbi puțin despre el.

cont

Ce este Kremlinul Moscovei?

Cuvântul Kremlin înseamnă cetate sau oraș fortificat. În Rusia putem găsi mai mult de douăzeci de Kremlini, în special orașe medievale care de-a lungul timpului au crescut și au depășit zidurile.

Kremlinul din Moscova este mult mai mult decât atât.

Era cetatea țarilor pe lângă Cartierul general al fostei Uniuni Sovietice să devină astăzi reședința oficială a președintelui rus.

Cum putem vedea Kremlinul Moscovei simbolizează de secole puterea statului, adică Kremlinul simbolizează Guvernul rus. Sau ceva de genul Casei Albe din America.

Creația sa datează din 1156, când prințul Yuri Dolguruki a ales confluența râurilor Moskva și Neglínnaya pentru a construi primul Kremlin din lemn.

În secolul al XV-lea, Ivan al III-lea a comandat reconstrucția sa pentru a face din aceasta o incintă mai somptuoasă și din acel moment sunt Catedrala Adormirea Maicii Domnului și palatul cu fațete.

Chiar și Kremlinul nu a fost scutit de epoca vandalismului arhitectural, a fost închis și mai multe biserici ale sale au fost distruse în anii 1930 din ordinul lui Stalin.

La doi ani după moartea lui Stalin în 1955, a fost redeschisă parțial publicului.

Cum se ajunge la Kremlim?

Cele mai apropiate stații de metrou sunt Biblioteca Imeni Lenina, Alexandrovskiy Sad și Borovitskaya.

Cum să cumpărați bilete la Kremlim?

Puteți cumpăra bilete la casele de bilete din grădinile Alexander, dar dacă mergeți în sezonul înalt cozile pot fi foarte lungi și puteți pierde mult timp.

În plus, cozile din Rusia sunt destul de exasperante, sunt foarte lente și de obicei nu vorbesc engleza, așa că lucrurile încetinesc puțin mai mult.

Dacă mergeți în sezonul de vârf, este recomandabil să le cumpărați înainte, în cazul în care nu există bilete, în special pentru Armory.

Sfatul meu este să cumpărați bilete de pe site și veți evita cozile și problemele de comunicare.

Sunt cumpărate de pe site-ul oficial al Kremlinului.

Kremlinul din Moscova este închis joi. Intrarea este gratuită pentru copiii cu vârsta sub 16 ani.

Piața Catedralei poate fi vizitat de la formular gratuit de la 10:00 la 17:00. Intrarea sunt 500 de ruble și aceasta este opțiunea pe care o alegem și cea pe care o vom spune în continuare.

Aveți opțiunea de a vizita Armeria cu patru programe pe zi de acces, 10:00, 12:00. 14:30 și 16:30. Costuri de intrare 700 de ruble dar oferă doar acces la Armură.

Dacă doriți să accesați și fișierul Fondul Diamond intrarea este altele 500 de ruble.

Cumpărăm bilete online și omitem cozile rusești. Am mers cu formularul web și le-am schimbat la box-office fără să așteptăm.

Pe web trebuie să alegeți biletul dorit, Plaza de las Catedrales și Armería și apoi să plătiți cu cardul.

Am ales să vizităm doar Piața Catedralei, deoarece nu am vrut să pierdem toată ziua în Kremlin și am preferat să facem excursia la Suzdal a doua zi.

Puteți angaja turul ghidat la Kremlin, dacă nu aveți chef să o faceți de unul singur.

Zbor

Ce găsim la Kremlin?

Kremlinul ocupă un teritoriu vast de 27 de hectare, este reședința președintelui Rusiei și sediul guvernului său. Mai puțin de jumătate din locație este accesibil publicului.

Putem împărți vizita Kremlinului în două părți: Plaza de las Catedrales și Armory.

În Armeria putem găsi o colecție largă de obiecte de artă rusești, de la trăsuri regale până la veșmintele țarilor. Putem accesa și Fondul Diamond, una dintre cele mai importante expoziții de diamante din lume, foarte mult în stilul bijuteriilor coroanei britanice.

Nu am avut timp și am făcut doar vizita Piața Catedralelor, dar dacă aveți timp este o vizită foarte recomandată.

Și acum, când știm mai multe despre Kremlinul din Moscova, vom spune experiența noastră în Piața Catedralei.

Vizita noastră la Kremlinul Moscovei - Piața Catedralelor

Odată ce biletele au fost schimbate la casele de bilete, am mers să intrăm în complexul de la Kremlin de la Turnul Trinității, intrarea care oferă acces la complex.

Turnul Trinității

Turnul Treimii a servit drept acces la patriarhi și soțiile și copiii țarilor. Are 76 m înălțime, fiind cel mai înalt turn din Kremlin.

În septembrie 1812, Napoleon a intrat triumfător în Kremlin prin această poartă și, după câteva luni, a trebuit să o părăsească atunci când rușii au dat foc orașului.

Palatul Kremlinului de Stat

De îndată ce intrăm găsim Palatul Kremlinului de Stat, însărcinat cu găzduirea congreselor Partidului Comunist, este singura clădire modernă pe care o putem găsi în Kremlin.

Astăzi este folosit de Kremlin Ballet Company și găzduiește, de asemenea, opere și concerte rock.

Palatul Patriarhului

Următoarea clădire pe care o putem vedea este Palatul Patriarhului, unde putem găsi Muzeul Vieții în secolul al XVII-lea și Artele Aplicate.

Ne continuăm plimbarea prin Kremlin pentru a ajunge în Piața Catedralei, unde primul lucru pe care îl întâlnim este tunul țarului.

Tunul țarului

Țarul Fiodor I al Rusiei, fiul lui Ivan al IV-lea, l-a pus în funcțiune în 1568. Cu o greutate de 38 de tone, o lungime de 5,34 metri, un calibru de 890 milimetri și un diametru exterior de 1.200 milimetri, este probabil cel mai mare tun de calibru din lume.

Având în vedere dimensiunea sa, se crede că nu a fost niciodată folosit, deși este, de asemenea, posibil ca acesta să fi fost creat doar ca o demonstrație a puterii militare.

Și ajungem la Plaza de las Catedrales, unde îi putem vizita toate catedralele spectaculoase.

Nu este permisă fotografierea în interior, așa că va trebui să faceți o vizită la Kremlinul din Moscova pentru a le vedea. Le-am găsit foarte frumoase, în timp ce mi s-a părut foarte interesant să cunosc o parte a artei ortodoxe ruse și a bisericilor sale atât de diferite de ale noastre.

În fiecare catedrală aveți broșuri în limba spaniolă pentru a afla mai multe despre fiecare dintre ele.

Hoteluri

Catedrala Adormirea Maicii Domnului

Catedrala Adormirea Maicii Domnului a fost cea mai importantă biserică din Moscova de la începutul secolului al XIV-lea. Aici au fost încoronați prinți și au fost îngropați patriarhii Bisericii Ortodoxe.

În anii domniei lui Ivan cel Mare, s-a ordonat construirea unei catedrale mai impunătoare care să reflecte puterea crescândă a țării și după un cutremur a fost chemat un arhitect italian pentru a da acelei renașteri catedralei.

Fațadele de sud, vest și nord ale templului sunt împodobite la jumătate de înălțime cu o fâșie de coloane care compun o arcadă.

Intrările în catedrală sunt uși care pătrund în grosimea zidului. Cinci cupole aurii impresionante încununează catedrala.

Partea centrală a templului este separată de altar printr-un iconostas de cinci serii suprapuse și înălțime de aproape 16 metri, care la sfârșitul secolului al XIX-lea era acoperit cu argint aurit în relief. Lucrări magnifice ale picturii antice rusești sunt adăpostite în iconostas, inclusiv icoana bântuitoare a unui Mântuitor fără mâini.

Evidențiați frescele spectaculoase pe care le putem vedea pe pereții catedralei.

Mormintele patriarhilor pot fi găsite pe pereții navei și a criptei. Putem vedea, de asemenea, tronul Țarinei și tronul regal al lui Ivan cel Groaznic.

Catedrala Arhanghel

A fost ultima mare catedrală construită în Kremlin și îmbină perfect arhitectura rusă și renascentistă. Templul crucii este încoronat de cinci capete, o trăsătură tipică rusească. Decorarea fațadei este tipică Renașterii italiene.

În această catedrală, prinții și țarii Moscovei au fost îngropați până când capitala s-a mutat la Sankt Petersburg în 1712. În necropola există mai mult de 50 de morminte, cele mai vechi sunt pe zidul sudic.

Ivan cel Groaznic și doi dintre fiii săi sunt îngropați într-un mormânt special, iar pietrele funerare ale dinastiei Romanov sunt situate lângă stâlpi.

Catedrala Buna Vestire

Spre deosebire de restul catedralelor în care putem observa trăsături italiene, Catedrala Buna Vestire este de stil rus pe toate cele patru laturi.

A fost comandat de Ivan al III-lea în 1484 pentru a servi drept capelă regală și se află lângă Palatul cu fațete.

Interiorul este plin de fresce incredibile pictate pe pereți.

Iconostasul, care separă preotul de naos, simbolizează granița dintre lumile spirituale și temporale și în ea au lucrat trei dintre cei mai mari maeștri ruși ai picturii, fiind considerat unul dintre cei mai buni din Rusia.

Biserica Mantiei Fecioarei

Această mică biserică a fost construită ca biserica Mitropolitilor și Patriarhilor și este încoronată de o singură cupolă de aur.

Numele său se datorează festivalului bizantin care comemorează sosirea la Constantinopol a unei mante care, conform legendei, a aparținut Fecioarei Maria.

Ivan cel Mare Clopotniță

Această clopotniță a fost construită între 1505 și 1508 și se numește „cel Mare” deoarece în 1600 s-a adăugat un al treilea corp, ridicându-l la 81 m și devenind cea mai înaltă clădire din Moscova.

Clopotnița Adormirii Maicii Domnului, chiar lângă ea, are patru etaje și o singură cupolă aurie, conține 21 de clopote, dintre care cel mai mare cântărește 64 de tone.

Clopotul țarului

În fața clopotniței găsim cel mai mare clopot din lume cu mai mult de 200 de tone de greutate.

În 1701 a căzut din clopotniță în timpul unui incendiu și s-a spulberat. Rămășițele au fost folosite pentru a topi un al doilea clopot comandat de țarina Ana, dar în incendiul din 1737, acesta era încă forjat și când a intrat în contact cu apa rece s-a desprins o bucată de 11,5 tone care astăzi este expusă lângă clopot.

Odată ce am vizitat piața și toate catedralele sale spectaculoase, ne-am îndreptat spre ieșire prin ușa Turnul Borovitskaya, trecând prin Palatul cu fațete, tot ce a mai rămas din palatul regal al secolului al XV-lea.

În această plimbare putem observa Zidul Kremlinului din Moscova, cu spectaculos vedere la râul Moskva iar în depărtare spectaculosul Catedrala lui Hristos Mântuitorul.

Dar asta am spus deja în următoarea postare.

Fără îndoială, vizita Kremlinului din Moscova și a catedralelor sale ne-a vrăjit.