Acum câțiva ani, modelul a dat multe de povestit pentru pierderea în greutate. Acum, un reporter a decis să-și testeze regimul

Gigi hadid Este unul dintre cele mai mediatice modele de astăzi. În plus, de obicei, apucă paginile presei roz pentru relația sa amoroasă, stilul său și greutatea sa. Acum câțiva ani, tânăra de 23 de ani din Los Angeles a dat multe de povestit pentru pierderea în greutate.

carne

Manechinul a spus că mantra sa nutrițională este „mâncați curat pentru a vă menține în formă și aveți un hamburger pentru a rămâne sănătos”. Un reporter „Business Insider”, Elana Rubin, a investigat care este regimul lui Hadid și a decis să îl urmeze timp de o săptămână.

"Am aruncat o privire pe Internet încercând să știu tot ce a mâncat. Părea destul de simplu: ouă, pâine prăjită, salate. Practic o masă sănătoasă. Îi place să aibă un hamburger ici-colo", spune reporterul. „Să-i dăm o șansă”, se roagă el, înainte de a se apuca de treabă.

O dietă foarte de bază

prima zi, A mâncat două ouă și cafea la micul dejun, la fel ca Gigi. La 13:30 avea un burger vegetal și conopidă. Iar la cină, salata lui preferată, cu orez, varză, migdale, brânză de capră și oțet balsamic. Și din moment ce modelul iubește ceaiul de gheață cu gheață, reporterul l-a cumpărat pentru a merge.

a doua zi „Nu aveam chef să fac ouă” și așa Gigi are și pâine prăjită la micul dejun, acolo era ea. Ca o parte, a pus un preparat de 14 grame de proteine. Apoi o ceașcă de cafea cu un strop de lapte de migdale neîndulcit.

A lua pâine prăjită și ouă la micul dejun era destul de practicabil, dar nu-mi place să mănânc același lucru o săptămână la rând

A mâncat la fel ca luni pentru masa de prânz, iar la cină a mâncat somon și orzo (un tip de paste italienești) care se potrivesc cu microunde. "Era prea târziu pentru a găti ceva, dar proteinele slabe din pește și carbohidrații păreau o modalitate suficientă de a finaliza ziua.".

a treia zi, Avea fructe (căpșuni proaspete) și cafea cu lapte de migdale. "Gigi a spus că are o salată de rucola la prânz, deci asta am făcut. Al meu a avut rucola, somon afumat, roșii cherry, niște brânză parmezană, ulei de măsline și oțet balsamic. La câteva ore după prânz." Am avut o lumină Babybel. brânză pentru aperitiv. Nu știu dacă Gigi ia produse lactate, dar îi era prea foame ca să se grăbească după morcovi și hummus, una dintre gustările preferate ale modelului. " În acea zi, a mâncat cod cu orez la cină. "La desert am avut niște dulciuri cu ciocolată. Nu mă pot abține, trebuie să mănânc ciocolată, chiar și atunci când încerc să mă hrănesc ca un supermodel.".

a patra zi, A mâncat din nou ouă la micul dejun și o salată de rucola la prânz. Noaptea, mergea la un restaurant de tip fast-food, așa cum face Gigi din când în când. Qa cincea și a șasea zilele au fost ca cele precedente. La al șaptelea, și din moment ce „Gigi a vorbit despre dragostea ei pentru cheeseburgeri, am decis să am unul în cinstea ei”.

Rezultatul: „Un regim plictisitor”

„A mânca ca Gigi nu este prea diferit de dieta ei normală, dar, din moment ce nu mi-am putut da seama de cina ei normală, m-am gândit Am luat proteine ​​și legume la cină. Probabil că am mâncat mai multă ciocolată și lactate decât ea, dar nu pot reduce aceste pofte. Micul dejun de pâine prăjită și ouă a fost destul de practicabil, dar nu-mi place să mănânc același lucru timp de o săptămână la rând, așa că a trebuit să-l ajustez puțin pentru a obține o varietate. În ceea ce privește prânzul, mi-ar plăcea să mănânc în fiecare zi salată de rucola. Ador salata, nu mă înțelege greșit, dar uneori trebuie să mănânci niște carbohidrați ".

A spus că a mâncat sushi și cheeseburgeri. "dar este mai probabil excepția de la dieta ei obișnuită. Cu siguranță mi-a plăcut să încerc să arăt ca Gigi Hadid., Nu sunt blondă sau slabă sau incredibil de celebră, așa că voi lăsa mâncare sănătoasă pentru model și, fericit, voi lua brânza și ciocolata mea ".