Ne-am trezit devreme astăzi pentru a face un traseu fantastic, fără precedent în unele secțiuni și unde am apreciat peisaje fenomenale ale iubitului nostru Montnegre. Mai întâi pedalând spre castelul Palafolls și apoi continuați pe pista principală spre Vallmanya. Biserica și corriolul său bun ne-au făcut să urcăm direct la Coll de Porc, primul 315 de metri.

bikers

De aici știți deja, pe drumul spre L'erola, că acesta ne face întotdeauna să ne răsucim rinichii pe baza unei urcări bune pe micile sale rampitas.

Montnegre își impune mereu frumusețea deosebită prin drumurile sale impetuoase, astăzi mai frumoase ca niciodată. 511 metri, am ajuns în sfârșit la vârf.

De fiecare dată când parcul nostru și prietenii noștri de la Cau de Pineda ne oferă ideile lor minunate, astăzi aici, în Plaza de L'erola găsim un alt post de traseu mare și un kit de urgență pentru oricine are nevoie de el. Dar cât de mari sunt.

De aici traseul nostru nepublicat începe să vă ofere noi căi și noi coridoare ca acesta, făcând o viraj la stânga odată trecut de L'erola.

La secțiuni tehnice și la secțiuni ciclabile și altele nu atât de mult, dar de aici sus puteți vedea cerul, pe lângă alte surprize pe care le ascunde el, el, el, el.

Am ajuns la o cale principală da, dar unde ne va duce. ? spre inimaginabilul nostru Montnegre.

422 metri, El Rocar, un punct de vedere fără precedent care ne face să observăm frumusețea fantastică a văilor noastre și care depășește cu mult locul unde ne poate atinge vederea.

O vizită extrem de recomandată pentru aceia dintre voi cărora le place să se bucure de colțuri atât de spectaculoase ca noi, deși mai târziu continuăm cu șirul de kilometri pentru a ne decora puțin mai mult traseul, trecând prin Font de la Teula, coborând prin Coll de Porc și ajungând la Cuatre Camíns.

Alegem apoi micul urcuș către Collet del Faraó, scurt, dar care nu încetează să-și impună legea cu panta aia de 30% în secțiunea sa finală.

Asta e, acum pentru a te bucura de trialera yupilor, oferind mereu jocuri și distracție. Sosire în Tordera și pentru recâștigarea forței.

Întoarceți-vă acasă pentru a anula caloriile consumate la prânz și pentru a continua cu căi de înaltă clasă.

Duminică, 11 mai 2014

CORRIOLEANDO ÎNTRE SANT GENÍS ȘI TORDERA (90% CORRIOLS)

În această săptămână, căldura s-a înăsprit și, cu atât mai mult, în weekendul în care am profitat de ocazie pentru a face un traseu de top run între Sant Genís și Tordera. Pădurile dense de vegetație între soare și umbră ne vor oferi astăzi un traseu foarte distractiv.

Am început să rulăm spre Fustes Esteban pentru a ajunge mai întâi la primii 100 de metri aproape de Turó Rodó și de la marginea Malgrat, o vale rece și plină, lăsându-ne în Vall de Juli, în Sant Genís.

Începusem deja să observăm întrerupătorii care astăzi și ca întotdeauna ne-ar face să suferim pe acest traseu. Căldura începea să se arate, pe lângă umiditatea ei ciufulită. Surpriza zilei, motocicliștii indieni pe aceleași drumuri ne-au dat o surpriză frumoasă.

Am continuat spre corriole și, ca de obicei, Mas Xuclá a fost un indiciu clar că începea adevărata nebunie.

Multe trasee ar fi astăzi protagoniștii unei plimbări autentice cu bicicleta montană, peisajele fiind mereu în schimbare, uneori foarte uscate și alteori foarte umede, ceea ce uneori păream că suntem într-o junglă.

Între Sant Genís și Tordera aventura noastră a durat până am ajuns în vecinătatea schitului Sant Andreu; un întreg clasic.

Un alt lot de trasee ne-a permis să vedem o multitudine de imagini trecând între pâraie și câmpuri pline de zăpadă.

Am intrat pe pista principală a orașului Vallmanya pentru a ne apropia de lacul de acumulare și astfel a putea face o coborâre foarte rece de-a lungul Gr. Și, cum au fost frumoasele drumuri.

Atâta primăvară a fost copleșitoare, culorile pe care acest traseu ni le oferea astăzi erau cu adevărat nebunești.

Ne-am conectat cu iazurile Can Torrent pentru a urca din nou la Tordera și pentru a redobândi puterea. Odată bine completat, urcați la castelul Palafolls pentru a continua cu mai multe trasee până la vârf.

Imagini bune ne-au oferit aceste locuri lângă orașul nostru și, unde am ajuns cu întoarcerea.